تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
کد خبر : 32605

جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان، مروجان فرهنگ مصرف بهینه آب

جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان، مروجان فرهنگ مصرف بهینه آب

در قالب این طرح، توصیه های مدیریت مصرف آب از طریق نصب بنر در پست های راهنمایی میهمانان نوروزی و توزیع بروشور و محتواهای آموزشی توسط جوانان هلال احمر مستقر در این پست ها در سطح استان اصفهان انجام می شود. به گزارش دنیای اسرار:مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان گفت: از

Print Friendly, PDF & Email

در قالب این طرح، توصیه های مدیریت مصرف آب از طریق نصب بنر در پست های راهنمایی میهمانان نوروزی و توزیع بروشور و محتواهای آموزشی توسط جوانان هلال احمر مستقر در این پست ها در سطح استان اصفهان انجام می شود.

به گزارش دنیای اسرار:مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان گفت: از روزهای پایانی سال گذشته و با مشارکت جمعیت هلال احمر اصفهان، اجرای طرح «جوانان هلال احمر، مروجان فرهنگ مصرف بهینه آب» برای نخستین بار در کشور، این استان آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

مجید مختاری برگزاری کارگاه نقاشی ویژه کودکان را از جمله برنامه های پیش بینی شده در این طرح عنوان کرد و اظهار داشت: کتاب های منتشر شده توسط روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان در حوزه کودک و نوجوان نیز در اختیار میهمانان نوروزی قرار می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به سومین دوره از جشنواره مجازی «خانواده آبی» اشاره کرد و افزود: فراخوان این جشنواره که در قالب آثار هنری مانند دابسمش، نمایش، عکس و فیلم موبایلی به موضوع ارزش و اهمیت آب می پردازد، ویژه میهمانان نوروزی و همشهریان منتشر شده است و از طریق راهنمایان نوروزی و ستادهای اسکان مسافران اطلاع رسانی خواهد شد که در این جشنواره، شهرداری اصفهان، جمعیت هلال احمر، اداره کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان مشارکت دارند.

گفتنی است هرساله در آستانه فرارسیدن سال جدید و تعطیلات عید نوروز، جمعیت هلال احمر استان اصفهان گروه هایی برای راهنمایی مسافران نوروزی در سطح استان اصفهان مستقر می کند و جوانان این جمعیت به صورت شبانه روزی در تمام طول ایام تعطیلات، پاسخگوی مسافران و میهمانان نوروزی هستند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.