تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۱۲
کد خبر : 32437

حضور رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در شهرستان فریدن

حضور رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در شهرستان فریدن

حضور رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در شهرستان فریدن   همزمان با سفر رییس دستگاه قضا و هیئت همراه به استان اصفهان، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور به شهرستان فریدن سفر کرد.   به گزارش دنیای اسرار: حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در هجدهمین سفر رییس دستگاه

Print Friendly, PDF & Email

حضور رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در شهرستان فریدن

 

همزمان با سفر رییس دستگاه قضا و هیئت همراه به استان اصفهان، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور به شهرستان فریدن سفر کرد.

 

به گزارش دنیای اسرار: حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در هجدهمین سفر رییس دستگاه قضا به استان اصفهان وارد شهرستان فریدن شد.

 

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیر سال گذشته تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت عالی قضایی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان‌رضوی، سیستان‌وبلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان و مرکزی سفر کرده است و سفر به استان اصفهان، دوازدهمین سفر رسمی ریاست قوه قضاییه در دوره جدید محسوب می‌شود.

 

سایر مسؤولان عالی قضایی که در سفر به استان اصفهان رئیس عدلیه را همراهی می‌کنند، هر کدام به نقاط مختلف این استان خواهند رفت تا ضمن دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند و برای برطرف کردن مسائل قضایی و سایر مشکلات آنها در حد مقدورات، اقدامات مقتضی را ترتیب دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.