تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
کد خبر : 29219

حضور مهارت آموختگان آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد چیستا رباتیک صدرا استان اصفهان در مسابقات Robotex ترکیه

حضور مهارت آموختگان آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد چیستا رباتیک صدرا استان اصفهان در مسابقات Robotex ترکیه

به گزارش دنیای اسرار، داود جعفری مؤسس و مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد چیستا رباتیک صدرا در تکمیل این خبر افزود: این آموزشگاه عضو شرکت های خلاق، پیشرو در آموزش و تولید محصولات رباتیک دانش آموزش و فعال در برگزاری مسابقات با برند آریاناکاپ و Robotex با بیش از ۷۰ نماینده در ایران

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار، داود جعفری مؤسس و مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد چیستا رباتیک صدرا در تکمیل این خبر افزود: این آموزشگاه عضو شرکت های خلاق، پیشرو در آموزش و تولید محصولات رباتیک دانش آموزش و فعال در برگزاری مسابقات با برند آریاناکاپ و Robotex با بیش از ۷۰ نماینده در ایران در ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ با حضور ۸۴ نفر در قالب ۴۶ تیم در مسابقات Robotex ترکیه در شهر آنتالیا حضور خواهد داشت.

وی بیان داشت: تیم های شرکت کننده در مسابقات از شهرهای: اصفهان، بوشهر، شیراز، کرمان، کرج، گرگان، بهبهان، یزد، رفسنجان و بابل می باشند.

گفتنی است ، ROBOTEX یک جشنواره رباتیک شامل مسابقات، کنفرانس ها، نمایشگاه ها، جلسات و کارگاه های آموزشی می باشد که از سال ۲۰۰۱ سازماندهی شده و امروزه به بزرگترین جشنواره رباتیک در قاره اروپا تبدیل شده است. کشوره های عضو Robotex International می توانند در این مسابقات حضور یابند. Robotex International مکانی است که مغزها و دانش ها همدیگر را ملاقات می کنند.

لازم به ذکر است، آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد چیستا رباتیک صدرا تنها نماینده رسمی این رویداد با برند RobotexIran در ایران می باشد و تاکنون در چندین مسابقه Robotex در کشورهای مختلف از جمله استونی، فنلاند و چین شرکت کرده و موفق به اخذ چندین مقام شده است.

جعفری افزود: حضور در دوره های استاندارد مهارتی و کلاس های آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد باعث شده تا کارآموزان در رده دانش آموزی بتوانند مهارت های فنی لازم جهت ساخت ربات در سطح بین المللی را به دست آورند و با حضور در مسابقات جهانی باعث کسب افتخار برای میهن عزیزمان باشند.

وی حضور در جوامع بین المللی و به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران، معرفی محصول ایران به نام آریانا و RobotexIran، ایجاد شرایط مناسب برای تفاهم نامه به منظور حضور تیم¬های خارجی در ایران و ایجاد شرایط مناسب برای فرهنگ سازی توریسم علمی در ایران را از اهداف این رویداد معرفی نمود

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.