تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
کد خبر : 32128

حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه زنجیره ارزش در دستور کار مدیریت استان است

حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه زنجیره ارزش در دستور کار مدیریت استان است

استاندار اصفهان: حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه زنجیره ارزش در دستور کار مدیریت استان است استاندار اصفهان گفت: درصدد هستیم با حمایت مناسب زمینه رونق شرکت های دانش بنیان و فعال در حوزه حفظ زنجیره ارزش را فراهم کنیم تا اقتصاد دانش بنیان به شکل صحیح و واقعی خود در استان

Print Friendly, PDF & Email

استاندار اصفهان:
حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه زنجیره ارزش در دستور کار مدیریت استان است

استاندار اصفهان گفت: درصدد هستیم با حمایت مناسب زمینه رونق شرکت های دانش بنیان و فعال در حوزه حفظ زنجیره ارزش را فراهم کنیم تا اقتصاد دانش بنیان به شکل صحیح و واقعی خود در استان اصفهان معنا پیدا کند.

به گزارش دنیای اسرار،‌ دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در حاشیه بازدید از نمایشگاه «مسیر زآینده» در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در جمع خبرنگاران بیان کرد: در سال اقتصاد دانش بنیان تلاش کردیم حرکت های جدیدی در مسیر توسعه این حوزه در استان شکل بگیرد.
وی ادامه داد: از ابتدای آغاز فعالیت در مدیریت استان درصدد بودیم شرکت های بزرگ را مجاب کنیم تا در حوزه های فناوری و نوآوری ورود و سهم خود را ادا کنند‌.
استاندار اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه مدیریت جدید مجموعه فولاد مبارکه نیز به خوبی در حوزه های فناوری و نوآوری ورود و در زمینه سرمایه گذاری در حوزه حفظ و توسعه زنجیره ارزش تلاش کرده اند.
دکتر مرتضوی گفت: از این رو امروز همراه با معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از برخی شرکت های دانش بنیان و فناور که طرف قرارداد شرکت فولاد مبارکه هستند و جهش های قابل توجهی در این حوزه داشته اند را بازدید کردیم.
وی تصریح کرد: درصدد هستیم با حمایت مناسب زمینه رونق شرکت های دانش بنیان و فعال در حوزه تامین مواد اولیه و حفظ زنجیره ارزش را فراهم کنیم تا اقتصاد دانش بنیان به شکل صحیح و واقعی خود در استان اصفهان معنا پیدا کند.
استاندار اصفهان یادآورد شد: معتقدیم برای توسعه استان راهی جز حرکت به سوی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنعت گردشگری نداریم لذا در هر حوزه ای که بتوانیم سیاست های بالادستی و پشتیبانی های تسهیلاتی را فراهم کنیم اقدامات لازم را انجام می دهیم تا جوانان ما در شرکت های دانش بنیان مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرند.
دکتر مرتضوی ادامه داد: از ابتدای سال با راه اندازی قرارگاه اقتصاد دانش‌بنیان تلاش کردیم تا به خوبی حوزه فناوری و نوآوری را رصد و در این مسیر حرکت کنیم.
گفتنی است: در حاشیه این نمایشگاه از سه محصول دانش بنیان دستگاه لیزر جوش پرتوان هوشمند، توروکار و دستگاه بکس باد گشتاور بالا با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور و استاندار اصفهان رونمایی شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.