تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
کد خبر : 31442

حکایت بودجه ۱۰هزار میلیاردی یک سریال

حکایت بودجه ۱۰هزار میلیاردی یک سریال

رضوی: یا سریال نساختید یا ۱۰هزار میلیارد نمی‌دانید چقدر است! محمود رضوی تهیه‌کننده سریال حضرت موسی(ع) به دنبال هجمه‌ و ایجاد شائبه در فضای‌مجازی، نسبت به بودجه‌ چند هزار میلیاردی سریال واکنش نشان داد. به گزارش  دنیای اسراربه نقل از فارس، طی هفته گذشته شایعه‌ای در فضای مجازی به سرعت پخش شد، «رقم ده هزار

Print Friendly, PDF & Email

رضوی: یا سریال نساختید یا ۱۰هزار میلیارد نمی‌دانید چقدر است!

محمود رضوی تهیه‌کننده سریال حضرت موسی(ع) به دنبال هجمه‌ و ایجاد شائبه در فضای‌مجازی، نسبت به بودجه‌ چند هزار میلیاردی سریال واکنش نشان داد.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل از فارس، طی هفته گذشته شایعه‌ای در فضای مجازی به سرعت پخش شد، «رقم ده هزار میلیاردی ساخت یک سریال». دروغ بودن این شایعه که مخاطبان را دچار حیرت کرده بود، خیلی زود آشکار شد.

اما ادامه این شائبه‌افکنی‌ها در برخی رسانه‌ها و فضای‌مجازی باعث شد تا محمود رضوی تهیه‌کننده این سریال سکوت را بشکند و در صفحه توئیتر خود به این هجمه‌ها و حاشیه‌سازی‌ها واکنش نشان دهد.

رضوی در توییتی نوشت: «‏حاکمی مردی را به هزار ضربه شلاق محکوم کرد. مرد گفت: ای حاکم، یا شلاق نخورده‌ای یا هزار نمیدانی چقدر است! حالا داستان همین است یا سریال نساختید یا ۱۰هزار میلیارد نمی‌دانید چقدر است! شما که می‌خواستید دروغ بگید لااقل ۱۰هزارمیلیارد دلار می‌گفتید که باکلاس باشه و بتونید فحش آبدارتر بدید!»

 

*درباره سریال موسی/ بزرگترین پروژه«سیما فیلم»

این سریال که به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و با همکاری جمال شورجه برای صدا و سیما ساخته می‌شود در مرحله پیش تولید قرار دارد.

پیشتر حاتمی‌کیا در این خصوص گفته بود: «در میان آثار متعددی که ساخته‌ام، جای یک کار قرآنی را خالی می‌بینم و به همین علت با انگیزه و علاقه این مسئولیت سنگین را می‌پذیرم. به گفته او، با این کار قصد داشته به فرج‌الله سلحشور نویسنده فیلمنامه هم ادای دین کرده باشد.» به تازگی نیز حاتمی‌کیا در برنامه«ملک سلیمان» گفته بود: «شاید تمام دیدارهای من با حاج قاسم به ده ساعت نرسد اما انرژی که از ایشان گرفتم باعث شد پروژه سریال حضرت موسی را بپذیرم.»

سریال «موسی» به عنوان بزرگترین پروژه«سیما فیلم» وابسته به صداوسیما معرفی شده است. قرار است این سریال در ۵۰ قسمت در لوکیشن‌های مختلف، با بازیگران پرشمار داخلی و احتمالا خارجی ساخته شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.