تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 27340

خودکفایی ۸۰ قطعات مورد نیاز شرکت پالایش نفت اصفهان با تکیه بر متخصصان جوان ایرانی

خودکفایی ۸۰  قطعات مورد نیاز شرکت پالایش نفت اصفهان با تکیه بر متخصصان جوان ایرانی

 به گزارش دنیای اسرار:مدیر بازرگانی کالای شرکت پالایش نفت اصفهان در مصاحبه با  خبرنگار صدا  وسیما  اعلام کرد:  اعتماد به علم جوانان سبب شده پالایشگاه اصفهان ۸۰درصد قطعات خود را از شرکت‌ها و صنایع داخلی تأمین کند.مجید شهسواری با اشاره به اینکه در دوران تحریم تأمین برخی قطعات، ممکن بود خط تولید را دچار مشکل

Print Friendly, PDF & Email



 به گزارش دنیای اسرار:مدیر بازرگانی کالای شرکت پالایش نفت اصفهان در مصاحبه با  خبرنگار صدا  وسیما  اعلام کرد:  اعتماد به علم جوانان سبب شده پالایشگاه اصفهان ۸۰درصد قطعات خود را از شرکت‌ها و صنایع داخلی تأمین کند.
مجید شهسواری با اشاره به اینکه در دوران تحریم تأمین برخی قطعات، ممکن بود خط تولید را دچار مشکل کند،  افزود: حمایت از تولیدات داخل سبب شد تحریم‌ها به یک فرصت مناسب تبدیل و این قطعات به دست صنعتگران جوان کشور تولید شود.

وی با بیان اینکه بسیاری ازقطعات از کشور‌های اروپایی تأمین می‌شد اظهار داشت: قطعات داخلی نسبت به نمونه خارجی از عملکرد بهتر و قابلیت زیادیبرخوردار هستند.
شهسواری گفت: تنها در سال گذشته ۵۰۰میلیارد تومان صرف خریدقطعات از شرکت‌های داخلی شد که در صورت خرید از شرکت‌های خارجی باید ۳ تا ۴ برابرهزینه می‌شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.