تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
کد خبر : 29322

درخشش تیم‌‌ موت‌کورت دانشگاه اصفهان در مسابقات بین‌المللی نورنبرگ

درخشش تیم‌‌ موت‌کورت دانشگاه اصفهان در مسابقات بین‌المللی نورنبرگ

تیم موت کورت دانشگاه اصفهان متشکل از خانم‌ها دیبا اعلمی، شیما علاقمند، مهسا غفاری و علیرضا نیکخواه به مربی‌گری فرزانه اسدی و سرپرستی دکتر سینا اعتزازیان مدرس مدعو حقوق بین‌الملل، در اولین حضور خود در مسابقات نورنبرگ ۲۰۲۲ موفق به صعود به دور شفاهی مسابقات شد. به گزارش دنیای اسرار:موت کورت نورنبرگ یک رقابت بین

Print Friendly, PDF & Email

تیم موت کورت دانشگاه اصفهان متشکل از خانم‌ها دیبا اعلمی، شیما علاقمند، مهسا غفاری و علیرضا نیکخواه به مربی‌گری فرزانه اسدی و سرپرستی دکتر سینا اعتزازیان مدرس مدعو حقوق بین‌الملل، در اولین حضور خود در مسابقات نورنبرگ ۲۰۲۲ موفق به صعود به دور شفاهی مسابقات شد.

به گزارش دنیای اسرار:موت کورت نورنبرگ یک رقابت بین المللی در قالب دادگاهی شبیه سازی شده در زمینه حقوق بین الملل کیفری است. این رقابت هر ساله از سوی آکادمی بین المللی اصول نورنبرگ و واحد پژوهش حقوق بین الملل کیفری دانشگاه فردریش الکساندر ارلانگن در نورنبرگ آلمان برگزار می گردد.

تیم دانشگاه اصفهان در مسابقات جهانی نورنبرگ که باحضور بیش از ۱۰۰ تیم برگزیده‌ی جهان برگزار شد حضور یافت و در جمع ۵٠ تیم برتر مسابقات و ۱۹ تیم برتر آسیایی راه‌یافته به دور شفاهی قرار گرفت.

تیم دانشگاه اصفهان به همراه تیم‌های دانشگاه خوارزمی تهران و موسسه حقوقی فاتح در تیرماه سال ۱۴۰۱ به عنوان نمایندگان ایران در دور شفاهی این مسابقات حاضر می شوند.

این اولین بار است که سه تیم از ایران در جمع ۵۰ تیم برتر دنیا در این موت کورت قرار می‌گیرند.

در مسابقات موت کورت نورنبرگ تیم های منتخب شرکت کننده از دانشکده های حقوق دانشگاه های مختلف جهان در دو مرحله کتبی و شفاهی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.