تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
کد خبر : 30044

درخشش روابط عمومی مخابرات اصفهان در جشنواره استانی

درخشش روابط عمومی مخابرات اصفهان در جشنواره استانی

روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان بار دیگر در جشنواره روابط عمومی های استان درخشید. به گزارش دنیای اسرار:، روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، در هفدهمین جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان در سال ۱۴۰۱، توانست با کسب رتبه های عالی و برتر در زمینه های مختلف، در جایگاه روابط عمومی های برتر استان قرار گیرد.

Print Friendly, PDF & Email

روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان بار دیگر در جشنواره روابط عمومی های استان درخشید.

به گزارش دنیای اسرار:، روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، در هفدهمین جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان در سال ۱۴۰۱، توانست با کسب رتبه های عالی و برتر در زمینه های مختلف، در جایگاه روابط عمومی های برتر استان قرار گیرد.

به همین مناسبت در آئینی که جهت معرفی و تجلیل از آثار برتر جشنواره روابط عمومی های اصفهان، در اتاق بازرگانی برگزار شد؛ با اهدای لوح تقدیری از تلاش های فرشته صبائی رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان در راستای کسب رتبه های عالی و برتر این جشنواره تقدیر شد.

گفتنی است؛ بر اساس ارزیابی و رای هیات داوران این جشنواره، روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان در محورهای نوآوری و فعالیتهای پیشرو، روابط عمومی دیجیتال و رویداد پردازی حائز رتبه عالی و در زمینه اطلاع یابی و افکارسنجی و مسئولیت های اجتماعی حائز رتبه برتر در بین روابط عمومی های استان شد.

کسب این افتخار را به مدیریت، کارکنان مخابرات منطقه اصفهان و علی الخصوص کارکنان خدوم روابط عمومی این مجموعه تبریک عرض می کنیم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.