تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر : 33680

دستورات قضایی لازم برای دستگیری عوامل حادثه سراوان صادر شد

دستورات قضایی لازم برای دستگیری عوامل حادثه سراوان صادر شد

دادستان زاهدن مرکز سیستان و بلوچستان گفت: پنج نیروی مرزبان در حمله گروهک جیش الظلم به پاسگاه مرزی شهرستان سراوان به شهادت رسیدند که دستورات قضایی لازم برای دستگیری عوامل این حادثه صادر شده است. به گزارش دنیای اسرار: مهدی شمس آبادی اظهارداشت: شب گذشته در پی حمله گروهک جیش الظلم به پاسگاه مرزی مک

Print Friendly, PDF & Email

دادستان زاهدن مرکز سیستان و بلوچستان گفت: پنج نیروی مرزبان در حمله گروهک جیش الظلم به پاسگاه مرزی شهرستان سراوان به شهادت رسیدند که دستورات قضایی لازم برای دستگیری عوامل این حادثه صادر شده است.

به گزارش دنیای اسرار: مهدی شمس آبادی اظهارداشت: شب گذشته در پی حمله گروهک جیش الظلم به پاسگاه مرزی مک سوخته شهرستان سراوان پنج نفر از نیروهای هنگ مرزی این شهرستان شهید و تعدادی نیز مجروح شدند.

وی افزود: دستورات قضایی لازم جهت دستگیری عوامل این حادثه از سوی دادستانی صادر شده است.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان افزود: در این درگیری گروهبانیکم شهید “حسین بادامکی”،گروهبانیکم شهید “علی غنی با تدبیر”، سرباز وظیفه شهید “محمد جمالزاده”،سرباز وظیفه شهید “یونس سیفی نژاد” و سرباز وظیفه شهید “ناصر حیدری” شهید شدند.

گفتنی است؛ حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش آنها برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر و غیرتمند برجک مرزبانی “مزه سر” هنگ مرزی سراوان روبه رو شد که در این درگیری متاسفانه ۶ مرزبانان کشور عزیز ایران اسلامی مان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.