تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۹:۵۱
کد خبر : 28397

دستگیری عاملان تخریب خودروی شهروندان

دستگیری عاملان تخریب خودروی شهروندان

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۳ نفر که در ساعات پایانی شب اقدام به تخریب ۵ دستگاه خودرو پارک شده در کنار خیابان کرده و متواری شده بودند خبر داد. سرهنگ” حمیدرضا اکبری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ساعت ۲۳ دوم دی ماه ماموران

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۳ نفر که در ساعات پایانی شب اقدام به تخریب ۵ دستگاه خودرو پارک شده در کنار خیابان کرده و متواری شده بودند خبر داد.
سرهنگ” حمیدرضا اکبری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ساعت ۲۳ دوم دی ماه ماموران کلانتری ۱۸ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد خسارت به خودروهای پارک شده در خیابان بلافاصله در محل حضور یافتند.
وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد تعداد ۵ دستگاه خودرو در محل تخریب شده و عاملان این تخریب قبل از حضور ماموران از صحنه متواری شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: ماموران پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی و جمع آوری آثار و مدارک بجا مانده دریافتند که متهمان به وسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس مسروقه در این محل تردد داشتند که بلافاصله تعقیب خودروی مذکور در دستور کار قرار گرفت.
این مقام انتظامی بیان داشت: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه روز گذشته خودروی متهمان در یکی از خیابان های شهر اصفهان توسط واحدهای گشت انتظامی مشاهده شد که با اقدام به موقع و ضربتی ماموران خودرو متوقف و ۳ نفر در این عملیات دستگیر و در بازرسی از خودرو نیز ۳ تیغه قداره کشف شد.
سرهنگ اکبری، با بیان اینکه متهمان انگیزه خود از تخریب خودروها را خصومت شخصی با مالکان آنها عنوان کردند اظهار داشت: دراین خصوص پرونده تشکیل و افراد دستگیر شده به اتهام سرقت خودرو و تخریب خودروهای شهروندان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.