تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
کد خبر : 31004

دستگیری ۹۵ محکوم تحت تعقیب در عملیات پلیس”فلاورجان”

دستگیری ۹۵ محکوم تحت تعقیب در عملیات پلیس”فلاورجان”

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان”فلاورجان”از شناسایی و دستگیری ۹۵ محکوم فراری و تحت تعقیب مراجع قضائی در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ “مرتضی هادیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: نهمین مرحله اجرای طرح ضربتی شناسایی و دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی به مدت۴۸

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان”فلاورجان”از شناسایی و دستگیری ۹۵ محکوم فراری و تحت تعقیب مراجع قضائی در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.
سرهنگ “مرتضی هادیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: نهمین مرحله اجرای طرح ضربتی شناسایی و دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی به مدت۴۸ ساعت توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان به اجرا گذاشته شد.
وی افزود: مأموران این فرماندهی پس از انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی تعداد ۹۵ نفر از محکومان فراری و تحت تعقیب مراجع قضائی با جرائم سرقت، مواد مخدر، جرائم مالی و ملکی، نزاع و درگیری و اختلاف خانوادگی شناسایی و در چند عملیات منسجم و هماهنگ آنها را در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به این که محکومان دستگیر شده جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی صادرکننده احکام تحویل داده شدند، هدف از اجرای این طرح را افزایش ضریب امنیتی و بالا بردن احساس امنیت در سطح شهرستان عنوان و خاطر نشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با مخلان نظم و امنیت عمومی و متهمان فراری و تحت تعقیب در دستور کار مأموران انتظامی قرار دارد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.