تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
کد خبر : 31730

ذوب آهن اصفهان پیشران تولید و توسعه

ذوب آهن اصفهان پیشران تولید و توسعه

مهندس مهدی کوهی : ذوب آهن اصفهان پیشران تولید و توسعه به گزارش دنیای اسرار:مهندس مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان یازدهم بهمن ماه ، در روز اول کاری در مسئولیت جدید، ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی، گفت : با توان و همت مسئولین و کارکنان می توانیم این مجتمع عظیم

Print Friendly, PDF & Email

مهندس مهدی کوهی :
ذوب آهن اصفهان پیشران تولید و توسعه

به گزارش دنیای اسرار:مهندس مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان یازدهم بهمن ماه ، در روز اول کاری در مسئولیت جدید، ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی، گفت : با توان و همت مسئولین و کارکنان می توانیم این مجتمع عظیم صنعتی را به رونق اقتصادی ، تولید و توسعه برسانیم .
وی که از آذر ماه سال جاری به عنوان رئیس هیات مدیره ذوب آهن اصفهان فعالیت می کند، افزود : این شرکت، که با همت بی نظیر و ستودنی سرمایه های انسانی که امروز پیشکسوت صنعت فولاد هستند تاسیس شده نماد صنعت فولادکشور است و هر صنعتی پس از ذوب آهن اصفهان در کشور موفق عمل کرده ، از نیروهای توانمند این شرکت که همچون یک دانشگاه ملی ، خدمت به صنعت کشور را در اولویت قرار داده ، بهره مند بوده اند.
مهندس کوهی ، بروزرسانی پروژه های جاری را یکی از برنامه های اصلی در کوتاه مدت ذکر کرد که در بهره وری و آینده شرکت تاثیر بسیاری دارد و افزود : اصلاح ساختار مالی از جمله دیگر اولویت هاست که مرحله اول آن با افزایش سرمایه اخیر انجام شد و با حمایت سهامداران محترم مراحل بعدی نیز انجام خواهدشد .
وی با اشاره به اینکه ، تدوین برنامه ای کامل و مناسب برای سال آینده در اولویت می باشد ، گفت : سهامداران محترم به واسطه اعتبار نام ذوب آهن ، سرمایه خود را وارد بورس کرده اند و توقع سودآوری دارند که این مجموعه بزرگ باید آن را محقق سازد .
مهندس کوهی ، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با تولید کنندگان کشور گفت : فرهنگ بسیجی و جهادی ، اقتصاد مقاومتی و فعالیت های دانش بنیان از اولویت های ما در حل مشکلات صنعت برای کوتاه نمودن مسیر دسترسی به برنامه ها خواهد بود .
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت : باید نمایشگاه دائمی از محصولات بومی سازی شده شرکت با همکاری معاونت برنامه ریزی و توسعه و مدیریت روابط عمومی برپا شود تا با روش های مهندسی معکوس و کاهش هزینه های مالی ؛ تولید داخل را تقویت کنیم.
در این دیدار آیت‌ا… رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر ، برای مدیرعامل جدید ذوب آهن آرزوی توفیق نمود و با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، بر توجه ویژه به تولید و رفع مشکلات شرکت تاکید کرد.
مهندس ایرج رخصتی نائب رئیس هیات مدیره ذوب آهن اصفهان نیز از تلاش کارکنان این مجتمع عظیم صنعتی در یک سال گذشته قدردانی نمود و گفت: ذوب آهن مجموعه ای متعهد و دلسوز در اختیار دارد و هرچند سال سختی را به دلیل شرایط بیرونی شرکت، پشت سر گذاشتیم اما روزهای خوب در پیش است .
مهرداد تولائیان معاون بهره برداری و عضو هیات مدیره این شرکت نیز از شرایط خوب تولید گفت و افزود : با شرایط موجود می توانیم تا پایان سال رکورد جدیدی در تاریخ ذوب آهن اصفهان ثبت نمائیم .
وی افزود : تولید محصولات جدید و با ارزش افزوده بالا همچنان اولویت اصلی ماست و دستاوردی جدید نیز در این خصوص حاصل شده که در دهه فجر از آن رونمایی می شود .
سرهنگ مهران مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان نیز از این مجتمع عظیم صنعتی به عنوان یکی از مراکز مهم صنعتی و اقتصادی کشور یاد کرد که همواره با همت جهادی و بسیجی تلاشگران خود بر تحریم و سایر مشکلات چیره شده است .
مهندس کوهی قبل از این جلسه، با حضور در محل یادمان شهدای گمنام شرکت و قرائت فاتحه به این اسطوره های ایثار و شهادت ، ادای احترام کرد و با حضور در دفتر آیت ا… رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت ، با وی دیدار و گفتگو نمود .

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.