تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
کد خبر : 32402

رئیس قوه قضاییه در اثنای برنامه‌های سفر استانی به اصفهان، یک اصله نهال میوه غرس کرد

رئیس قوه قضاییه در اثنای برنامه‌های سفر استانی به اصفهان، یک اصله نهال میوه غرس کرد

  همزمان با روز درختکاری؛   رئیس قوه قضاییه در اثنای برنامه‌های سفر استانی به اصفهان، یک اصله نهال میوه غرس کرد  به گزارش دنیای اسرار، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در جریان ‌سفر به استان اصفهان و در اثنای برنامه‌های این سفر،

Print Friendly, PDF & Email

 

همزمان با روز درختکاری؛

 

رئیس قوه قضاییه در اثنای برنامه‌های سفر استانی به اصفهان، یک اصله نهال میوه غرس کرد 

به گزارش دنیای اسرار، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در جریان ‌سفر به استان اصفهان و در اثنای برنامه‌های این سفر، یک اصله نهال میوه غرس کرد.

رئیس قوه قضاییه پس از کاشت نهال در سخنانی با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و فضای سبز به عنوان قلب تپنده زیستگاه‌های بشری، اظهار کرد: احیاء، نگهداری و بهبود طبیعت و محیط زیست، یکی از ارزش‌های اسلامی است.

رئیس قوه قضاییه افزود: کسانی که زمین را احیاء، سبز و بانشاط می‌کنند نزد خداوند متعال انسان‌هایی دارای ارزش و ارج می‌باشند.

رئیس عدلیه گفت: حفظ و صیانت از محیط زیست و طبیعت و تلاش برای بهبود آن، یک امر همیشگی و مستمر می‌باشد و به مقطع زمانی خاصی محدود نمی‌شود اما امروز با توجه به نوع فعالیت‌های بشر، نیاز آحاد مردم به هوای پاک بیشتر شده است، لذا کاشت درخت و نگهداری از طبیعت و سبز کردن محیط زیست، وظیفه و مسئولیتی است که ضرورت توجه به آن مضاعف شده و این امر هم می‌تواند در نشاط مردم و ایجاد هوای پاک، موثر باشد و هم برای نسل آینده زندگی بهتری را نوید ببخشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پایان گفت: امیدواریم مسئولان و مردم در احیاء و نگهداری زمین‌ها، جنگل‌ها و مراتع و هرآنچه مرتبط با آب و خاک و زمین و درخت است اهتمام جدی داشته باشند.

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.