تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۷:۲۸
کد خبر : 30833

راه اندازی کتابخانه دیجیتال تخت فولاد

راه اندازی کتابخانه دیجیتال تخت فولاد

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد خبر داد: راه اندازی کتابخانه دیجیتال تخت فولاد مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد از راه اندازی کتابخانه دیجیتال در این مجموعه خبر داد. به گزارش دنیای اسرار: ابراهیم عمرانی با اعلام این خبر گفت: مجموعه تخت فولاد در حوزه کتاب و تجهیز کتابخانه به امکانات مناسب

Print Friendly, PDF & Email

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد خبر داد:

راه اندازی کتابخانه دیجیتال تخت فولاد

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد از راه اندازی کتابخانه دیجیتال در این مجموعه خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار: ابراهیم عمرانی با اعلام این خبر گفت: مجموعه تخت فولاد در حوزه کتاب و تجهیز کتابخانه به امکانات مناسب و به‌روز اقداماتی را در دستور کار قرار داده که در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری اجرا شده است.

او راه اندازی کتابخانه دیجیتال در تخت فولاد را از جمله این اقدامات دانست و افزود: کتابخانه دیجیتال با هدف حفظ آثار مکتوب و فاخر و تسریع و تسهیل دسترسی به منابع کتابخانه ای برای مراجعین در ۶ بخش تخت فولادشناسی، کتب فارسی، مقالات فارسی، عکس‌ها و کتب مصور، نسخ خطی دیجیتال، اسناد و مدارک سازمانی و معرفی شهدا طراحی و راه اندازی شده است.

ارائه بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب و مجله در کتابخانه تخت فولاد

مدیر مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد خاطرنشان کرد: کتابخانه تخت فولاد در سال۱۳۷۳ تأسیس شده و بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب و مجله با موضوعات رجال، مشاهیر، بزرگان و هنرمندان اصفهان و همچنین میراث مدفونین در تخت فولاد را در معرض بهره برداری قرار داده است.

او افزود: تصحیح و تکمیل جلد اول دانشنامه تخت فولاد اصفهان، چاپ ۴ مجلد کتب معرفی مشاهیر در قالب داستان، کتاب چهره‌های زنده رود شامل معرفی هنرمندان هنرهای تجسمی مدفون در تخت فولاد، گلشن فضایل شامل نامه‎‌های میرزا سلیمان خان رکن الملک و دیوان اشعار میرزا سلیمان خان رکن الملک و کتاب معرفی مشاهیر و تکایای تخت فولاد از جمله تولیدات در دست چاپ از سوی مجموعه تخت فولاد است.

عمرانی یادآوری کرد: یک کتابخانه با عنوان کتابخانه تخصصی مشاهیر و رجال شناسی (باغ طوبی) در خیابان مصلی، کوچه شهید شاطرگلی واقع شده و علاقمندان می‌توانند جهت برقراری تماس با آن با شماره ۳۶۶۳۶۶۱۰ تماس بگیرند.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.