تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
کد خبر : 27609

راه های استان اصفهان از نظر خرابی در رتبه نخست کشور است

راه های استان اصفهان از نظر خرابی در رتبه نخست کشور است

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد: راه های استان اصفهان از نظر خرابی در رتبه نخست کشور است معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: راه های استان اصفهان از نظر خرابی در رتبه نخست کشور است و نزدیک هزار کیلومتر از راه های

Print Friendly, PDF & Email

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد:

راه های استان اصفهان از نظر خرابی در رتبه نخست کشور است

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: راه های استان اصفهان از نظر خرابی در رتبه نخست کشور است و نزدیک هزار کیلومتر از راه های اصلی استان نیازمند روکش است.

به گزارش دنیای اسرار، رضا اکبری در جلسه بررسی مسائل و مشکلات محور های مواصلاتی اردستان با بیان اینکه راه های استان اصفهان از نظر خرابی در رتبه نخست کشور است و نزدیک هزار کیلومتر از راه های اصلی استان نیازمند روکش است، بیان کرد: برای مرمت این میزان راه به ۵ برابر اعتبار فعلی نیاز داریم که در یکی دوسال قابل اجرا نیست.

وی با بیان اینکه اعتبار سازمان راهداری در مجموع ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که جوابگوی خرابی راه ها نیست گفت: در برخی موارد هم استقبال نکردن پیمانکاران کندی کار را بدنبال شده است.

رضا اکبری با بیان اینکه در تفاهم نامه امضا شده با استانداری اصفهان در سال جاری ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب ۴۰ درصد منابع استانی و ۶۰ درصد منابع ملی برای راه های این استان در نظر گرفته شده است گفت: در حال حاضر ۳۲۰ میلیارد تومان از منابع ملی برای طرح های راهداری استان تأمین شده است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود: در حال حاضر ۳۰۰ طرح راهداری در استان اصفهان با حجم قراردادی نزدیک به هزار میلیارد تومان فعال است.

وی در ادامه با بیان اینکه روکش آسفالت ترانزیت محور بادرود به اردستان و نایین متاسفانه با وجود تامین منابع مالی تا ۴ بار مناقصه نتوانستیم پیمانکاری را برای آن انتخاب کنیم افزود: پس از زیرسازی باند دوم زواره به اردستان آسفالت این محور اجرا می شود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با بیان اینکه ۲۰ کیلومتر از راه های روستایی دارای اولویت اردستان جهت روکش آسفالت گرم در مناقصه قرار خواهد گرفت گفت: روکش آسفالت کمربندی اردستان تکمیل و روشنایی این محور نیز انجام می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.