تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
کد خبر : 32831

رشد ۳۲ درصدی حمایت اصفهانی ها از ایتام و نیازمندان

رشد ۳۲ درصدی حمایت اصفهانی ها از ایتام و نیازمندان

از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۱۳ هزار نیکوکار اصفهانی به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند. به گزارش دنیای اسرار: کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام این خبر، اظهار داشت: حضور اقشار مختلف مردم نیکوکار از ابتدای ماه مبارک رمضان و ایام شهادت حضرت علی(ع)

Print Friendly, PDF & Email

از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۱۳ هزار نیکوکار اصفهانی به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند.
به گزارش دنیای اسرار: کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام این خبر، اظهار داشت: حضور اقشار مختلف مردم نیکوکار از ابتدای ماه مبارک رمضان و ایام شهادت حضرت علی(ع) برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد رشد داشته است.

کریم زارع با بیان اینکه یکی از برکات این ماه، توجه ویژه خیران در عرصه خدمت رسانی به فرزندان یتیم و نیازمند است، ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال تاکنون، ۱۳ هزار و ۱۶۷ نیکوکار اصفهانی حمایت از ۲۵ هزار و ۴۵۲ فرزند را برعهده گرفتند.

وی با اشاره به رشد ثبت نام حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: در ماه مبارک رمضان سال گذشته، ۱۰هزار نیکوکار برای حمایت از ۱۸هزار و ۳۷۵ فرزند به جمع حامیان این طرح پیوستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر اینکه مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین به صورت انتخابی است، گفت: خیران علاوه بر ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ می توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزند معنوی خود را به لحاظ جنسیت، محل زندگی و یا دارای هر مشخصه دیگر انتخاب کرده و کمک های خود را به حساب آنها واریز کنند.

انتهای پیام/

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.