تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
کد خبر : 30036

سؤاستفاده از تصویر رئیس پلیس راهور استان اصفهان

سؤاستفاده از تصویر رئیس پلیس راهور استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از مسدود کردن صفحه ای در فضای مجازی که با سؤاستفاده از تصویر رئیس پلیس راهور استان اقدام به کلاهبرداری می کرد، خبر داد. سرهنگ” جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: اخیراً با رصد هوشمندانه کارشناسان پلیس راهور استان

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از مسدود کردن صفحه ای در فضای مجازی که با سؤاستفاده از تصویر رئیس پلیس راهور استان اقدام به کلاهبرداری می کرد، خبر داد.
سرهنگ” جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: اخیراً با رصد هوشمندانه کارشناسان پلیس راهور استان در فضای مجازی صفحه ای مشاهده شد که با سؤاستفاده از تصویر رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان اقدام به کلاهبرداری از مردم می کند.
وی در توضیح این مطلب اظهار داشت: در این صفحه کلاهبرداران برای جلب اعتماد کاربران از عنوان سرهنگ و یا سرگرد و درج تصویر رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان استفاده و با این شیوه بابت صدور گواهینامه های رانندگی از شهروندان کلاهبرداری می کردند.
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: کلاهبرداران بابت هر گواهینامه رانندگی تقلبی از مشتریان خود مبلغ ۱۰ میلیون تومان دریافت کرده و برای واریز وجه نیز شماره کارت های اجاره ای را به مشتریان خود ارائه می دادند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متاسفانه تعدادی از شهروندان با مشاهده این صفحه در فضای مجازی فریب خورده و مبالغ درخواستی را به حساب های ناشناس واریز کردند گفت: پس از شناسایی این صفحه، بلافاصله اقدامات لازم در خصوص مسدودسازی آن انجام شده و تلاش برای دستگیری دائر کننده و افراد مرتبط با این صفحه در دستور کار پلیس فتا استان اصفهان قرار گرفته است که نتیجه آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
سرهنگ کریمی با بیان اینکه صفحات مشابهی که دارای چنین تبلیغاتی باشند صرفاً به جهت فریب شهروندان طراحی شدند و در خصوص کلاهبرداری افراد مجرم در فضای مجازی خاطر هشدار داد و خاطرنشان کرد: شهروندان باید بدانند که برای دریافت گواهینامه فقط باید از طریق آموزشگاه های مجاز اقدام کنند و فریب افراد سودجو را نخورند.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.