تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
کد خبر : 31071

ساخت و تکمیل ۱۷ واحد آموزشی برای ۶۰۰۰ دانش آموز در سال جاری

ساخت و تکمیل ۱۷ واحد آموزشی برای ۶۰۰۰ دانش آموز در سال جاری

مدیر کل نوسازی مدارس، معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان و رئیس و اعضای هیئت رئیسه مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با حضور در اتاق بازرگانی اصفهان ضمن ارایه گزارشی از فرایند این مجمع از مشارکت اعضای اتاق بازرگانی اصفهان در پروژه‌های مدرسه سازی تقدیر کردند.   به گزارش دنیای اسرار: رئیس پارلمان

Print Friendly, PDF & Email

مدیر کل نوسازی مدارس، معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان و رئیس و اعضای هیئت رئیسه مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با حضور در اتاق بازرگانی اصفهان ضمن ارایه گزارشی از فرایند این مجمع از مشارکت اعضای اتاق بازرگانی اصفهان در پروژه‌های مدرسه سازی تقدیر کردند.

 

به گزارش دنیای اسرار: رئیس پارلمان بخش خصوصی اصفهان در این جلسه گفت: از زمان آغاز به فعالیت دوره نهم اتاق بازرگانی اصفهان، تعمیق توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی در دستورکار قرار گرفت.

 

مسعود گلشیرازی ضمن قابل تقدیر دانستن اقدامات فعالان اقتصادی اصفهان در زمان بحران کرونا و مشارکت آنها در حوزه مسئولیت اجتماعی، خواستار توجه ویژه مجمع خیرین مدرسه ساز استان به مناطق محروم کشور شد و تاکید کرد: برای مدیریت دوران بحران؛ نیازمند طراحی الگوی توسعه هستیم.

 

مجتبی ملااحمدی رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان یکی از پرافتخارترین NGOهای بخش خصوصی در حوزه مسئولیت اجتماعی آموزش پرورش است، افزود: تعامل مجمع با اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان یک الگو در کشور از سوی وزیر آموزش و پرورش به سایر استان ها ابلاغ شده است.

 

وی با تاثیرگذار خواندن نگرش اعضای هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در نوع ارتباط با مجمع خیرین مدرسه ساز افزود: مجمع خیرین مدرسه ساز استان از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز نمود و تاکنون موفق به ساخت حدود ۱۵۰۰ مدرسه در قالب ۸۵۰۰ کلاس درس شده است. با همراهی خیرین و پیگیری‌های انجام شده علی‌رغم افزایش بی رویه هزینه، میانگین عقد قرارداد ما در طول یکسال گذشته ۲ تا ۲٫۵ برابر شده است که انعقاد قرارداد نهضت هنرستان‌سازی با رهنمودهای اتاق بازرگانی و مشارکت اعضای اتاق و نتیجه اقدامات مثبت سرای نوآوری اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاه در راستای برقراری ارتباط موثر آموزش و پرورش، آموزش عالی و صنعت، نمونه بارزی از این امر است.

 

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان با تاکید بر اینکه در دوره جدید فعالیت مجمع، هدفمندتر از گذشته اقدام خواهیم کرد افزود: نیازسنجی فضاهای آموزشی در سطح استان و تهیه اطلس نیازهای واقعی مدارس استان از جمله این اقدامات بود.

 

ملااحمدی در ادامه از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در ۲۲ دی ماه با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد و تاکید کرد: تعامل با نهادهایی مانند اتاق بازرگانی به عنوان بستر فعالیت فعالان اقتصادی و توجه ویژه این نهاد به حوزه مسئولیت اجتماعی از دیگر اقدامات دوره جدید مجمع است که تکمیل ۱۷ واحد آموزشی نیمه تمام برای قریب به ۶۰۰۰دانش آموز در مهر ماه امسال، ساخت مدارسی در زواره، سهران ورزنه و مبارکه از نتایج همکاری اتاق بازرگانی بوده است که مورد تقدیر وزیر آموزش و پروش بعنوان یک مدل موفق ملی قرار گرفت.

 

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان خواستار یادآوری مکرر ضرورت همکاری در پروژه های حوزه مسئولیت اجتماعی از سوی پارلمان بخش خصوصی اصفهان شد و گفت: فعالیت اتاق بازرگانی در طول ۴ سال گذشته علاوه بر ارتقاء چشمگیر شاخص کسب و کار، در حوزه مسئولیت اجتماعی بی‌نظیر بوده است.

 

مجید نسیمی مدیر کل نوسازی مدارس اصفهان، نیز ضمن تشکر ویژه از نگاه مثبت پارلمان بخش خصوصی اصفهان به حوزه مدرسه سازی گفت: حجم زیادی از نیازهای آموزش و پرورش در شروع سال تحصیلی کنونی که با حجم عظیمی از نیازها برای فضای آموزشی روبه‌رو بودیم توسط فعالان اقتصادی مرتفع شد.

 

وی با اشاره به نیاز اعتباری بالای این اداره کل افزود: کمک‌های خیرین برای رفع نیازهای فضا و تجهیزات آموزشی بسیار حایز اهمیت است.

 

سید علی مدینه با اشاره به وجود ۲۶۱ مدرسه دونوبته در استان گفت: لازم است این نوع مدارس نیز یک نوبته شوند. دولت به تنهایی قادر به استاندارد سازی آموزش و پرورش نیست و همت بالای خیرین در این زمینه قابل ستایش است.

 

در ادامه این جلسه از خدمات و فعالیت‌های اتاق بازرگانی در حوزه مدرسه سازی تقدیر شد.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.