تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
کد خبر : 31803

سامانه بارشی هفته جاری وارد اصفهان می‌شود

سامانه بارشی هفته جاری وارد اصفهان می‌شود

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: سامانه بارشی از اواخر ساعات فردا (دوشنبه) از غرب وارد استان خواهد شد و روز سه شنبه نیز بارش‌های پراکنده برف و باران، در نقاط مختلف استان پیش بینی شده است. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا:محمد رضا رفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا

Print Friendly, PDF & Email

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: سامانه بارشی از اواخر ساعات فردا (دوشنبه) از غرب وارد استان خواهد شد و روز سه شنبه نیز بارش‌های پراکنده برف و باران، در نقاط مختلف استان پیش بینی شده است.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا:محمد رضا رفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با ورود سامانه بارشی ناپایدار از اواخر روز دوشنبه افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و در نیمه غربی بارش باران و برف انتظار می‌رود و این سامانه به‌تدریج بیشتر مناطق استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بارش برف و کاهش دمای هوا را در بیشتر مناطق به‌دنبال دارد.
وی ادامه داد: وضعیت جوی استان در ۲۴ ساعت آینده به‌صورت صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و در کلان‌شهر اصفهان، مناطق مرکزی و صنعتی در برخی از ساعت‌ها همراه با افزایش غبار محلی خواهد بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم یک درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته سه درجه گرم‌تر شده است.

وی افزود: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۱۲ درجه سانت‌یگراد و در سردترین ساعات به یک درجه سانتی‌گراد رسید.

رفیعی گفت: خوروبیابانک با دمای ۱۸ و بویین و میاندشت با دمای منفی ۱۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.