تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
کد خبر : 31558

سردار فدا: سپاه همواره در شرایط سخت کنار مردم بوده است

سردار فدا: سپاه همواره در شرایط سخت کنار مردم بوده است

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت:سپاه و بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون در حوادث مختلف مانند سیل، زلزله و کرونا در کنار مردم بوده است؛ زمانی که خانواده فوتی‌های کرونا امکان نزدیک شدن به جنازه را نداشتند، طلاب و بسیجیان با از خود گذشتکی امورات خانواده متوفیان را انجام می‌دادند. به گزارش  دنیای اسراربه

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت:سپاه و بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون در حوادث مختلف مانند سیل، زلزله و کرونا در کنار مردم بوده است؛ زمانی که خانواده فوتی‌های کرونا امکان نزدیک شدن به جنازه را نداشتند، طلاب و بسیجیان با از خود گذشتکی امورات خانواده متوفیان را انجام می‌دادند.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازفارس، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در همایش آرمان روح الله که به منظور تجلیل از بسیجیان مدافع امنیت شهرستان برخوار برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) فلسفه و هندسه قدرت را جا به جا کرد و حفظ و حراست از انقلاب را به مردم سپرد و مردم را در اداره حکومت و نظام و حفظ انقلاب شریک کرد و ۴۴ سال از این اتفاق گذشته است.

 

وی با بیان اینکه در ۴۳ سال گذشته همیشه مردم در صحنه بوده‌اند و آمریکا و کشورهای غربی جرأت حمله به ایران را نداشتند، عنوان کرد: در حوادث اخیر و فتنه ۱۴۰۱ هم مردم در صحنه بودند و دشمن با شکست روبرو شد.

 

فدا با اشاره به چرایی بروز اغتشاشات و فتنه اخیر اظهار کرد: علت ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور و هدایت فتنه‌ها توسط عوامل خارجی، به خاطر قوی بودن ایران است، ایران در طول ۴۴ سال گذشته تمام نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا را در خاورمیانه و غرب آسیا با شکست مواجه کرده است.

 

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: ترامپ قبلاً گفته بود که ۷ تریلیون دلار خرج کرده تا اقتدار جمهوری اسلامی را زیر سؤال ببرد اما جمهوری اسلامی قدرتمند، تنومند و مقتدر شده است.

 

وی با بیان اینکه دشمن برنامه‌ریزی کرده بود از اول مهرماه با شروع سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها، دانش‌آموزان و دانشجویان را برای شرکت در فراخوان آبان ماه سازماندهی کند، گفت: بهانه آن‌ها ابتدا سالگرد کشته‌شدگان فتنه بنزینی سال ۹۸ بود و پس از فوت مرحومه مهسا امینی دیدند که موقعیت برای ایجاد اغتشاش و ناآرامی در کشور فراهم شده و دست به کار شدند.

 

فدا اذعان کرد: در ۲ سال گذشته فضای مجازی علاوه بر تأثیرگذاری، باورپذیر هم شده و دشمن شبهات علیه نظام را در طول ۲ سال گذشته به شدت در فضای مجازی مطرح می‌کند و تأثیرات خود را بر روی اذهان برخی افراد گذاشته است.

 

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اضافه کرد: هزینه‌سازی و بالا بردن آمار کشته‌ها، حاشیه‌سازی و مشغول کردن جمهوری اسلامی به اغتشاشات از جمله علل طولانی شدن این فتنه بود.

 

سپاه در شرایط سخت در کنار مردم بوده است

 

وی در ادامه افزود: سپاه و بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون در حوادث مختلف مانند سیل، زلزله و کرونا در کنار مردم بوده است؛ زمانی که خانواده فوتی‌های کرونا امکان نزدیک شدن به جنازه را نداشتند، طلاب و بسیجیان با از خود گذشتکی امورات خانواده‌های داغدار را انجام می‌دادند.

 

فدا با بیان اینکه بسیج و سپاه در سختی‌ها مردم را رها نمی‌کنند، تصریح کرد: اما برخی از سلبریتی‌ها به اسم حمایت از مردم، در کشورهای خارجی پناهنده شده‌اند.

 

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: محرومیت‌زدایی، رسیدگی، توجه و گره‌گشایی از مشکلات مردم از وظایف مسؤولان است و نباید فراموش شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.