تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
کد خبر : 31912

سردار فدا: “ما می‌توانیم” در هلدینگ پتروپالایش اصفهان رقم خورده است

سردار فدا: “ما می‌توانیم” در هلدینگ پتروپالایش اصفهان رقم خورده است

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: “ما می‌توانیم” در هلدینگ پتروپالایش اصفهان رقم خورده است و راه‌اندازی ۲۰۰ پروژه بزرگ مصداق این مدعا است. به گزارش دنیای اسرار، سردار مجتبی فدا با حضور در جشن انقلاب هلدینگ پتروپالایش اصفهان و در بازدید از پروژه های این گروه صنعتی ضمن تبریک دهه مبارک فجر

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: “ما می‌توانیم” در هلدینگ پتروپالایش اصفهان رقم خورده است و راه‌اندازی ۲۰۰ پروژه بزرگ مصداق این مدعا است.

به گزارش دنیای اسرار، سردار مجتبی فدا با حضور در جشن انقلاب هلدینگ پتروپالایش اصفهان و در بازدید از پروژه های این گروه صنعتی ضمن تبریک دهه مبارک فجر و اعیاد ماه مبارک رجب و همچنین گرامی داشت روز هوانیروز اظهار داشت: مجموعه صنعت نفت از سال ۵۷ همراه با مردم به مقابله با رژیم شاهنشاهی پرداختند و از خروج و فروش نفت جلوگیری کردند و تنها به میزان مصرف داخلی تولید داشتند.
وی ضمن تقدیر از هیات مدیره و مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه امروز دهه فجر است و ما می دانیم که مشکلات، گرانی، نابسامانی، فرق بین غنی و فقیر، بدقولی و بدعهدی وجود دارد، تصریح کرد: اما باید توجه داشته باشیم که انقلاب به مردم ایران هویت داد و تاکنون هیچ انقلابی به این میزان به مردمش هویت و بزرگی نداده است.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه انگلیسی ها ۱۰۰ سال گذشته رضا خان را پادشاه ایران کردند، افزود: رضاخان ارتش ۱۰۰ هزار نفری راه اندازی کرد و با آن مخالفانی همچون عشایر زاگرس مرکزی، میرزاکوچک خان و قیام سردار جنگل و قیام مسجد گوهر شاد را با چهار هزار شهید سرکوب کرد و این در حالی بود که این ارتش حتی یک ساعت در برابر حمله انگلیس یک تیر هم شلیک نکرد.
وی با بیان اینکه تا پیش از انقلاب همه محصولات مورد استفاده در کشور وارداتی بود، ادامه داد: حتی فارغ التحصیلان ما که در خارج تحصیل کرده و به کشور بر می گشتند نیز به خوبی به کار گرفته نمی شدند و خیلی اوقات نیز مورد اهانت آمریکایی ها و انگلیسی ها قرار می گرفتند.
سردار فدا با بیان اینکه امام خمینی با همراهی مردم شاه را بدون حتی شلیک یک تیر سرنگون کرد، افزود: پس از آن نیز حفاظت از انقلاب را به دست مردم سپرد و از روز اول انقلاب تا امروز ما یک روز آرامش و آسایش از دست دشمن نداشتیم چرا که دشمن به دنبال به دست آوردن لقمه چرب و نرم ایران است.
وی با بیان اینکه دشمن ایران همه انواع جنگ‌های مستقیم، نیابتی، جنگ ترکیبی و جنگ نرم را برای رسیدن به اهداف و برنامه هایش در دستور کار قرار داده است، ابراز داشت: آمریکا همه راهکارها را به کار برد تا استراتژی خود در منطقه حاکم شود اما ایران این اجازه را نداده و نخواهد داد.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه ایران بزرگ و با عظمت است، گفت: ایران ۱۲ هزار میلیارد دلار سرمایه گذاری آمریکا را پوچ کرده است و همواره آمریکا بر این اذعان داشته بزرگترین قدرت برای مقابله ایران است.
وی با بیان اینکه دشمن همواره برای ایجاد اختلاف در کشور برنامه داشته است، گفت: پایه و اساس این موضوع را نیز بر مشکلات اقتصادی گذاشته بودند که با فوت خانم مهسا امینی از دایره مسایل اجتماعی استفاده کردند تا به اهداف خود برسند.
سردار فدا با بیان اینکه اغتشاشگران زیرساخت‌های کشور را نابود کرده و مقدسات را آسیب زدند، ادامه داد: هدف سوریه سازی و تخریب ایران بود و به کمتر از این هم راضی نبودند و نهایتا هم مریم رجوی را رئیس جمهور معرفی کردند کسانی که دستشان به خون ۱۷ هزار نفر آلوده است و هم کاسه آمریکایی‌ها بوده است.
وی با اشاره به عفو بزرگ رهبری در خصوص آزادی زندانیان اغتشاشات اخیر گفت: این نشان از اقتدار، توان و گذشته رهبر معظم انقلاب است که ما باید قدردان ایشان باشیم و همواره از جمله به جمله اظهاراتشان و رفتارشان درس بگیریم.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) افزود: ما رشد ۴۰ برابری تولید علم در کشور را داشته ایم و کشور سوم در تولید نیروگاه های برقی در جهان هستیم، ما در همه بخش‌ها و به ویژه سلول‌های بنیادین موفقیت های زیادی داشته ایم.
وی با بیان اینکه فضای مجازی آسیب‌های زیادی به جوانان زده است، گفت: فضای مجازی ذهن فرزندان را درگیر کرده است، فضا را غبارآلود و فتنه گونه جلوه داده است تا آمریکایی ها به اهدافشان برسد.
سردار فدا با بیان اینکه “ما می توانیم “در هلدینگ پتروپالایش اصفهان رقم خورده است، ادامه داد: راه‌اندازی بیش از ۲۰۰ پروژه بزرگ مصداق این مدعاست و باید به خودمان ببالیم که ایران قوی و مقتدر است و همه اتفاقات برای ضربه زدن به ایران است، جمهوری اسلامی ایران هیمنه آمریکا را شکسته است.
وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای توسعه ایران و اصفهان وجود دارد، گفت: باید از این ظرفیت استفاده شود و ما برای توسعه فعالیت های شما حمایت خواهیم کرد چرا که کار شما تاثیرگذار است و نفع آن به همه مردم می‌رسد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.