تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
کد خبر : 28916

سرعت زیاد و خواب آلودگی راننده، جان کارگر زحمت‌کش شهرداری را گرفت

سرعت زیاد و خواب آلودگی راننده، جان کارگر زحمت‌کش شهرداری را گرفت

صبح جمعه ۲۹ بهمن ماه هیبت الله دادور، کارگر زحمت کش شرکت راهیابان فردا، از شرکت‌های متولی نظافت شهر، بر اثر تصادف با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در پیاده رو بزرگراه شهید خرازی، جان خود را از دست داد. به گزارش دنیای اسرار: امیر حیدری، مدیرعامل شرکت راهیابان فردا با بیان اینکه این حادثه

Print Friendly, PDF & Email

صبح جمعه ۲۹ بهمن ماه هیبت الله دادور، کارگر زحمت کش شرکت راهیابان فردا، از شرکت‌های متولی نظافت شهر، بر اثر تصادف با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در پیاده رو بزرگراه شهید خرازی، جان خود را از دست داد.

به گزارش دنیای اسرار: امیر حیدری، مدیرعامل شرکت راهیابان فردا با بیان اینکه این حادثه در حدود ساعت ۸ صبح و در محدوده پل شهید مطهری در بزرگراه شهید خرازی اتفاق افتاده است گفت: کارگر متوفی، لباس مخصوص شب‌رنگ به تن داشته و در پیاده‌رو بزرگراه و با رعایت فاصله قانونی از محل تردد خودروها مشغول نظافت بوده است اما خواب آلودگی راننده و سرعت بالا موجب شده خودرو از مسیر بزرگراه خارج شده و پس از شکستن تابلوی راهنمایی و رانندگی و برخورد با گارد ریل‌ها، وارد پیاده‌رو شود و جان کارگر زحمت‌کشی که در آستانه بازنشستگی بود را بگیرد.

او اضافه کرد: راننده متخلف پس از وقوع حادثه، با بی‌توجی کامل به جان یک انسان، خودرو را به حال خود رها کرده و از محل حادثه متواری شده است.

مدیرعامل شرکت راهیابان فردا  ضمن تسلیت به خانواده این کارگر درگذشته از عموم شهروندان خواست: با رعایت ضوابط عبور و مرور، مراقب جان کارگرانی باشند که در ساعات مختلف روز، تاب و توان خود را صرف نظافت و پیراستگی شهر می‌کنند.

 تمام نکات ایمنی توسط کارگر متوفی شهرداری رعایت شده بود

سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور استان اصفهان در خصوص تصادف کارگر شهرداری در بزرگراه شهید خرازی گفت: علت این حادثه ناتوانی راننده پژو در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه بوده است؛ تمام نکات ایمنی توسط کارگر شهرداری رعایت شده بود اما متأسفانه این حادثه دلخراش باعث فوت وی شد.

وی افزود: ساعت هشت صبح جمعه بیست و نهم بهمن ماه، زیر پل شهید مطهری در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید خرازی حادثه برخورد و تصادف یک دستگاه خودروی پژو با کارگر شهرداری اصفهان اتفاق افتاد که علت این حادثه ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از ناحیه سواری پژو بوده است.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: سواری پژو از سطح راه خارج و با جدول و بدنه برخورد کرده و به دلیل نزدیکی با پل به سمت دیگر پل منحرف می‌شود و با کارگر شهرداری که در حال تمیزکاری خیابان بوده برخورد می‌کند.

رییس پلیس راهور استان تاکید کرد: تمام نکات ایمنی توسط کارگر شهرداری رعایت شده بود اما متأسفانه این حادثه دلخراش باعث فوت وی شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.