تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
کد خبر : 26945

سرعت مطلوب عملیات اجرایی باند دوم محور کاشان-برزک

سرعت مطلوب عملیات اجرایی باند دوم محور کاشان-برزک

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: عملیات اجرایی باند دوم ۲۵ کیلومتر از محور (کاشان-برزک-سه راهی موته) در قالب دو قرارداد با سرعت مطلوب در دست اقدام است. به گزارش دنیای اسرار، بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص روند اجرای عملیات

Print Friendly, PDF & Email


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: عملیات اجرایی باند دوم ۲۵ کیلومتر از محور (کاشان-برزک-سه راهی موته) در قالب دو قرارداد با سرعت مطلوب در دست اقدام است.

به گزارش دنیای اسرار، بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص روند اجرای عملیات پروژه کاشان-برزک اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم شهرستان کاشان، پروژه (کاشان-مشهد اردهال و کاشان-برزک-سه راهی موته) است.

وی افزود: جاده‌ کوهستانی کاشان-برزک به دلیل عرض کم و پیچ‌های زیاد از پرحادثه‌ترین جاده‌های شهرستان  تلقی می‌شود. لذا تکمیل این پروژه یکی از اولویت‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در حوزه راهسازی است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در مجموع این محور (کاشان-مشهد اردهال و کاشان-برزک-سه راهی موته) به طول ۹۵ کیلومتر است اذعان داشت: عملیات اجرایی محور کاشان تا مشهد اردهال بصورت چهار خطه انجام شده و این محور مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افزود: با پیگیری و تلاش صورت گرفته در سال ۱۳۹۹، شش کیلومتر از مسیر کاشان به سمت سه راهی ورکان موته بصورت چهار خطه تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

شاهسوندی بیان داشت: در حال حاضر عملیات اجرایی باند دوم ۲۵ کیلومتر از محور در قالب دو قرارداد در دست اقدام است که با برنامه ریزی بعمل آمده با تکمیل این میزان از پروژه، به لطف خدا تا روستای سعدآباد، چهار خطه می‌شود.

وی اضافه کرد: عملیات راهسازی این پروژه تا حد اجرای بیس انجام شده است و پیمانکار در حال اجرای ابنیه فنی محور بوده که ان‌شاءالله به محض تکمیل ابنیه فنی، روکش آسفالت آن انجام می‌شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص ادامه مسیر این محور اذعان داشت: ادامه مسیر از پل سعدآباد تا سه راهی موته در دستور کار قرار دارد و بحث مطالعات آن نیز در حال انجام است. لذا پس از تکمیل مطالعات و تامین اعتبار لازم، فرآیند برگزاری مناقصه بخشی از آن انجام و عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

وی گفت: در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با هدف ارتقای سطح رضایت‌‌مندی مردم، پروژه‌ها به شیوه‌ای مدیریت شده است تا  طرحی بدون تامین اعتبار آغاز نشود و تمرکز بر اتمام پروژه‌های اولویت‌دار باشد تا شاهد تبعات اجتماعی عدم اجرای پروژه‌ها نباشیم.

شاهسوندی با بیان اینکه محور کاشان-برزک به علت حوادث و وقوع تصادفات بسیار زیان بار به جاده مرگ شهرت یافته بود عنوان کرد: به لطف خدا با تکمیل باند دوم محور، شاهد حذف نقاط حادثه خیز و تبدیل مسیر به دو باند مجزا خواهیم بود. و امیدواریم با برطرف شدن  این مشکلات دیگر شاهد چنین وقایعی نباشیم

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.