تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر : 31173

سرقت میلیاردی با بیهوش کردن قربانیان

سرقت میلیاردی با بیهوش کردن قربانیان

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که با بیهوش کردن ۸نفر اموال آنان به ارزش ۵میلیارد ریال را سرقت کرده بود، خبر داد. به گزارش دنیای اسرار :سرهنگ “حسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که با بیهوش کردن ۸نفر اموال آنان به ارزش ۵میلیارد ریال را سرقت کرده بود، خبر داد.

  • به گزارش دنیای اسرار :سرهنگ “حسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از آنان به روش بیهوش کردن رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تخصصی صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد سارق قربانیان خود را در فضای مجازی شناسایی کرده و با آنها طرح دوستی می ریخته و سپس با آنها قرار ملاقات گذاشته و با استفاده از آب میوه های حاوی مواد بیهوش کننده قربانیان خود را بیهوش و اموال آنها را سرقت می کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اضافه کرد: متهم با این ترفند موفق شده بود اموال ۵ نفر از شهروندان شامل خودرو ، موتورسیکلت ،گوشی تلفن همراه، طلاجات و وجه نقد را سرقت کرده و با سرقت کارت بانکی و به دست آوردن رمز آنها حساب آنها را نیز خالی کند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط سارق توسط کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال ارزیابی شده است اظهار داشت: سرانجام کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان با انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و پلیسی هویت اصلی متهم را به دست آورده و با تلاش شبانه روزی خود مخفیگاه او را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در ادامه طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات منسجم و ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه اسلحه کلت جنگی به همراه ۶ عدد فشنگ مربوطه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق، مقادیری طلاجات نظیر انگشتر و زنجیر طلا ، لوازم آرایشی و بهداشتی و ۸ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف که با انجام بررسی های لازم مشخص شد تمامی آنها مسروقه است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در تحقیقات به ۸ فقره سرقت با روش مذکور اقرار کرده است خاطر نشان کرد: تحقیقات در راستای کشف سایر سرقت های احتمالی کماکان ادامه دارد و شهروندانی که با این شیوه مورد سرقت قرار گرفتند می توانند برای پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت های به عنف پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان مراجعه کنند.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.