تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 26713

سیاست سختگیرانه آبفا ی استان اصفهان برای واگذاری انشعاب آب به کاربری های غیرمسکونی

سیاست سختگیرانه آبفا ی استان اصفهان برای واگذاری انشعاب  آب به کاربری های غیرمسکونی

آبفای استان اصفهان سیاست سختگیرانه ای برای واگذاری انشعاب آب به اماکن غیرمسکونی در نظر گرفته است. به گزارش دنیای اسرار:مدیر دفتر خدمات مشترکینشرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: اکنون با بحران کم‌آبی در استان مواجههستیم و به همین دلیل واگذاری آب به مصارف غیرمسکونی مشروط به اخذ تاییدیه در

Print Friendly, PDF & Email

آبفای استان اصفهان سیاست سختگیرانه ای برای واگذاری انشعاب آب به اماکن غیرمسکونی در نظر گرفته است.

به گزارش دنیای اسرار:مدیر دفتر خدمات مشترکینشرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: اکنون با بحران کم‌آبی در استان مواجههستیم و به همین دلیل واگذاری آب به مصارف غیرمسکونی مشروط به اخذ تاییدیه در کارگروهتخصیص آب آبفای استان اصفهان است.

میثم اعلایی اعلام کرد: ظرفیت تخصیص یافته برای کاربری های غیر خانگی فقط در حد تامین آب شرب و بهداشت کارکنان آن مجموعه بوده و شرکت آب و فاضلاب تعهدی در خصوص تامین آب در مصارف غیر شرب و بهداشت ندارد .

وی با بیان این که طی سال‌های اخیر وضعیت منابع آبی استان مناسب نبوده بیان کرد: در چنین شرایطی که سالیانه حداقل ۲۰ تا ۲۵ هزار انشعاب به مشترکین آبفای استان افزوده می شود، می توان  با اندکی صرفه‌جویی و مدیریت مصرف بهینه آب،  این شرایط را پشت‌سر گذاشت.

اضافه می شود تا کنون بیش از یک میلیون و ۴۱۴ هزار انشعاب آب در ۹۸ شهر و ۹۴۹ روستای استان اصفهان نصب شده که از این تعداد یک میلیون و ۲۲۴ هزار انشعاب خانگی و ۱۹۰ هزار انشعاب غیرخانگی هستند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.