تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 33269

سیصدوپنجاه‌وهشتمین جایگاه عرضه سوخت منطقه اصفهان افتتاح شد

سیصدوپنجاه‌وهشتمین جایگاه عرضه سوخت منطقه اصفهان افتتاح شد

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان از افتتاح سیصدوپنجاه‌وهشتمین جایگاه عرضه سوخت منطقه اصفهان با نام “جایگاه کاسپین” خبر داد. به گزارش  دنیای اسرار:عبدالله گیتی‌منش در مراسم افتتاحیه این جایگاه که با حضور تنی چند از مسئولین منطقه، امام جمعه، نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و مقامات

Print Friendly, PDF & Email

 

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان از افتتاح سیصدوپنجاه‌وهشتمین جایگاه عرضه سوخت منطقه اصفهان با نام “جایگاه کاسپین” خبر داد.

به گزارش  دنیای اسرار:عبدالله گیتی‌منش در مراسم افتتاحیه این جایگاه که با حضور تنی چند از مسئولین منطقه، امام جمعه، نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و مقامات محلی شهرستان برگزار شد، گفت: با هدف افزایش سطح رفاه اجتماعی، این جایگاه در کیلومتر سه محور مبارکه/بروجن –شهر مجلسی، توسط بخش خصوصی افتتاح شد. 

 

معاون بازرگانی منطقه نیز در این باره اظهار کرد: این مجتمع خدماتی رفاهی در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع با جایگاهی به مساحت دو هزار مترمربع دارای دو سکوی بنزین با چهار تلمبه و هشت نازل و دو سکوی نفتگاز با چهار تلمبه و هشت نازل است.

 

افراسیابی هزینه ساخت این واحد خدماتی و سوخت‌رسان را ۳۲۰ میلیارد ریال بابت فاز اول ذکر کرد و افزود: در حال حاضر زمینه اشتغال‌زایی ۲۴ نفر در کل مجتمع، فراهم شده است که امید است بتواند در ارائه خدمت به مردم و مراجعین گام‌های مؤثری بردارند.

 

  

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.