تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
کد خبر : 27445

شبکه فاضلاب شاهین شهر با بهره گیری از روش های نوین بازسازی می شود

شبکه فاضلاب شاهین شهر با بهره گیری از روش های نوین بازسازی می شود

در نشست مشترک مسئولان شاهین شهر و آبفای استان اصفهان مطرح شد؛ شبکه فاضلاب شاهین شهر با بهره گیری از روش های نوین بازسازی می شود نماینده مردم شاهین شهر،میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خواستار سرعت بخشیدن به بازسازی شبکه فاضلاب شاهین شهر شد. به گزارش دنیای اسرار،حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست مشترک

Print Friendly, PDF & Email

در نشست مشترک مسئولان شاهین شهر و آبفای استان اصفهان مطرح شد؛

شبکه فاضلاب شاهین شهر با بهره گیری از روش های نوین بازسازی می شود

نماینده مردم شاهین شهر،میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خواستار سرعت بخشیدن به بازسازی شبکه فاضلاب شاهین شهر شد.

به گزارش دنیای اسرار،حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست مشترک با مدیرعامل و معاونان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به این که قدمت برخی قسمت های شبکه جمع آوری فاضلاب شاهین شهر به ۵۰ سال می رسد گفت: اگر اصلاح و بازسازی شبکه فاضلاب این شهر در اسرع وقت صورت نگیرد، هر لحظه امکان فرونشست خیابان ها و وقوع حادثه وجود دارد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان نیز به وجود ۳۴ هزار انشعاب فاضلاب در شاهین شهر اشاره کرد و گفت: تاکنون ۴۳۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهر اجرا شده که ۱۲ کیلومتر آن بسیار فرسوده است و باید هر چه سریع تر مورد بازسازی قرار گیرد.

هاشم امینی بازسازی خط انتقال اصلی فاضلاب بلوار طالقانی شاهین شهر را از اولویت های آبفای استان اصفهان دانست و گفت: عملیات بازسازی این کلکلتوربا قطر ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ میلیمتر در عمق ۸ تا ۱۲ متری زمین و عرض چهار متر به دلیل عبور و مرور زیاد در این محدوده کار بسیار سختی است.

وی افزود: بر همین اساس درصدد هستیم تا با بهره گیری از روش های نوین از جمله استفاده از دستگاه حفارTBM و عبور لوله از تونل های حفر شده به جای روش های سنتی، مشکل ریزش دیواره تونل ها و فرونشست زمین را حل کرده و عملیات بازسازی شبکه فاضلاب را سرعت دهیم. 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.