تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
کد خبر : 31574

شغل‌های شهر خود را نقاشی کنید

شغل‌های شهر خود را نقاشی کنید

مدیر خانه کودک از برگزاری دومین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان با موضوع شغل‌های شهر من خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:زهرا کاظمی اظهار کرد: دومین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان (پوپک) در عرصه بین الملل برگزار می‌شود. دبیر اجرایی مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: سال

Print Friendly, PDF & Email

مدیر خانه کودک از برگزاری دومین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان با موضوع شغل‌های شهر من خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:زهرا کاظمی اظهار کرد: دومین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان (پوپک) در عرصه بین الملل برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: سال گذشته این مسابقات مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفت و ۲ هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد.

وی با بیان اینکه قطعا امسال با حضور کودکان و نوجوانان از سراسر کشور می‌توانیم پذیرای تعداد آثار بیشتری باشیم، افزود: این مسابقه در رده سنی ۴ تا ۱۸ سال با موضوع شغل‌های شهر من برگزار می‌شود.

کاظمی تصریح کرد: کودکان و نوجوانان ایده‌هایی برای آینده شغلی خود دارند و ما با نگاه به تحلیل‌های شهری برای افزایش شغل‌ها این موضوع را پیشنهاد دادیم و امیدواریم کودکان و نوجوانان با ترسیم شغل‌های شهر خود در این مسابقه شرکت کنند.

وی ادامه داد: کودکان و نوجوانان می‌توانند آثار خود را به سایت جشنواره به آدرسwww.iicpf.com ارسال کنند.

دبیر اجرایی مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان با بیان اینکه هر کودک می‌تواند یک اثر برای دبیرخانه ارسال کند، افزود: سایز آثار کوچک تر ازA3 نباشد، تکنیک نقاشی‌ها آزاد است و داوری آثار در چهار رده سنی شامل آثار کودکان ۴ تا ۶ سال، ۷ تا ۹ سال، ۱۰ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال به صورت مجزا بررسی می‌شود.

وی گفت: هر سال ۱۰۰ یا ۳۰۰ اثر از نقاشی کودکان را به صورت گالری مجازی آماده می‌کنیم تا کودکان سراسر کشور و حتی جهان آثار راه یافته به نمایشگاه را مشاهده کنند.

وی خاطرنشان کرد: سایت به صورت دو زبانه طراحی شده که کودکان ایرانی و خارجی می‌توانند با مطالعه، آثار خود را برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.