تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۰۸
کد خبر : 32435

شناسایی و دستگیری یک قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت در اصفهان

شناسایی و دستگیری یک قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبرداد؛ شناسایی و دستگیری یک قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت در اصفهان فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که در یک نزاع دسته جمعی فرد جوانی را به قتل رسانده بود در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.   به گزارش دنیای اسرار:

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبرداد؛

شناسایی و دستگیری یک قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که در یک نزاع دسته جمعی فرد جوانی را به قتل رسانده بود در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

 

به گزارش دنیای اسرار: سرهنگ حسین بساطی بیان داشت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر در گیری منجر به فوت، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۵ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد یکدستگاه موتورسیکلت ۳ ترکه با ۴ نفر در محل درگیر شده و پس از مصدوم کردن این افراد به وسیله چاقو از محل متواری می شوند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان عنوان داشت: هر ۴ فرد مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند که یک نفر از آنها بعلت شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت کرده و ۳ نفر دیگر نیز که به شدت زخمی شده بودند در بیمارستان بستری شدند.

 

سرهنگ بساطی گفت: ماموران بلافاصله اقدامات پلیسی خود را برای شناسایی ضاربان آغاز کرده و در کمتر از ۲۴ ساعت موفق شدند محل اختفای آنها شناسایی و هر ۳ ضارب را دستگیر کردند که یکی از متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ارتکاب قتل اعتراف کرد .

 

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه قاتل و سایر ضاربان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و راهی زندان شدند بیان داشت: کینه جوئی و انتقام گیری های شخصی از عمده ترین عوامل نزاع و درگیری بوده که نهایتا منجر به ضرب و جرح و یا قتل می شود

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.