تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
کد خبر : 30670

شهردار گلدشت:شهرداری برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کرده است

شهردار گلدشت:شهرداری برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کرده است

شهردار گلدشت:شهرداری برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کرده است به گزارش دنیای اسرار:فردوسی با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شهر گلدشت، گفت: شهرداری تسهیلات متعددی برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته و فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران در این شهر پهن شده است. محمدمهدی فردوسی شهردار شهر گلدشت با بیان اینکه شهر گلدشت شهر فرصت‌های متنوع سرمایه‌گذاری

Print Friendly, PDF & Email

شهردار گلدشت:شهرداری برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کرده است

به گزارش دنیای اسرار:فردوسی با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شهر گلدشت، گفت: شهرداری تسهیلات متعددی برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته و فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران در این شهر پهن شده است.

محمدمهدی فردوسی شهردار شهر گلدشت با بیان اینکه شهر گلدشت شهر فرصت‌های متنوع سرمایه‌گذاری است، گفت: برنامه‌ها و راهبردهایی برای تسهیل سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در گلدشت وجود دارد. شهر گلدشت ۳۵۰۰ هکتار مساحت دارد و بیش از ۳ هزار هکتار باغات مختلف و متنوع در اطراف این شهر وجود دارد.

شهردار گلدشت در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از پروژه بزرگ میدان میوه و تره‌بار گلدشت افزود: تولید محصولات متنوع کشاورزی و گردشگری مبتنی بر این حوزه و استفاده از باغات گسترده شهر ظرفیت خوبی برای گردشگری فراهم آورده است.

وی خاطرنشان کرد: فرصت‌های مختلفی در حوزه گردشگری در شهر گلدشت وجود دارد، قلعه تاریخی قلعه سفید که متعلق به عهد صفویه و قلعه‌ای کم نظیر است به دلیل سالم بودن بسیاری از خانه‌ها، این قلعه از ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری و تبدیل شدن به یک بوم‌گردی برند و مطرح برخوردار است.

فردوسی مجموعه گردشگری پارک کوهستانی با مساحت ۲۵ هکتار را یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر گلدشت عنوان کرد و گفت: این پارک کوهستانی که با استقبال گردشگران مواجه است ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های تفریحی، ورزشی و ایجاد رستوران‌ها را دارا است.

شهردار گلدشت، این شهر را دارای ظرفیت ویژه برای سرمایه در حوزه‌های مختلف گردشگری دانست و تصریح کرد: شهرک‌های گردشگری و کشاورزی، احداث شهرک‌های گردشگری یکی از فرصت‌های ویژه برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری گلدشت است که سرمایه‌گذاران می‌توانند استفاده خوبی از آن ببرند.

وی در ادامه با تأکید بر حمایت ویژه شهرداری گلدشت از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری اظهار کرد: شهرداری‌ها براساس آیین‌نامه‌ای که به عنوان آیین نامه هیأت عالی سرمایه‌گذاری دارند، می‌توانند شرایط مناسبی برای سرمایه‌گذاران فراهم کنند، در همین راستا شهرداری گلدشت فرش قرمز خود را برای سرمایه‌گذاران پهن کرده است.

شهردار گلدشت خاطرنشان کرد: تسهیلات مختلف و متعددی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در شهرداری گلدشت در نظر گرفته‌ایم، صدور پروانه‌های ساختمانی و مجوزات قانونی و طولانی‌تر شدن زمان بهره‌برداری از سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران بخشی از تسهیلاتی است که در این راستا در نظر گرفته شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.