تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
کد خبر : 32267

شهرداری نجف آباد برگزیده جشنواره ملی فرهنگی هنری شهر فرهنگ کشور شد

شهرداری نجف آباد برگزیده جشنواره ملی فرهنگی هنری شهر فرهنگ کشور شد

در مراسم اختتامیه جشنواره ملی فرهنگی هنری «شهر فرهنگ» که به میزبانی شهرداری بهارستان در تالار نور برگزار شد و از شهرداری نجف آباد به عنوان مقام برتر و ویژه این جشنواره تقدیر و تجلیل شد. به گزارش دنیای اسرار:، شهردار نجف آباد در مراسم اختتامیه جشنواره ملی فرهنگی هنری «شهر فرهنگ» گفت: کسب مقام

Print Friendly, PDF & Email

در مراسم اختتامیه جشنواره ملی فرهنگی هنری «شهر فرهنگ» که به میزبانی شهرداری بهارستان در تالار نور برگزار شد و از شهرداری نجف آباد به عنوان مقام برتر و ویژه این جشنواره تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش دنیای اسرار:، شهردار نجف آباد در مراسم اختتامیه جشنواره ملی فرهنگی هنری «شهر فرهنگ» گفت: کسب مقام ویژه و برتر در اولین جشنواره تخصصی فرهنگ شهروندی ایران؛ موفقیتی ارزشمند در راستای توسعه فرهنگ شهروندی و نویدبخش زندگی زیباتر شهروندان است.

وی افزود: در این جشنواره که در دو بخش ویژه شهرداری ها و عموم شهروندان و در محورهای علمی پژوهشی، فرهنگی هنری و ادبی طراحی و اجرا شد، بیش از ۲۳ استان در آن شرکت داشته، بیش از ۸۰۰ اثر به دبیرخانه وصول و از بین این آثار ۳۲۰ اثر به مرحله داوری نهایی راه یافته اند که آثار شهرداری نجف آباد مقام برتر و ویژه این جشنواره کشوری را به خود اختصاص داد.

شهردار نجف آباد ضمن تقدیر از کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد به مدیریت علیرضا خاکسار و مسئولیت خانم کاظمیانی گفت: در مدت زمان توفیق خدمت به شهروندان نجف آبادی این کمیته موفق به ایجاد فضایی متفاوت و رویکردی آموزش محور در سطح شهر شده است.

وی اجرای تابلوهای شهروندی اجرا شده با ۵۳ موضوع شهری بر روی ۲۰۴ وجه تابلو شهروندی هر دو ماه یکبار، برگزاری جشن های شهروندی در سطح ۵ منطقه شهری، اجرای طرح مدرسه شهروندی در مدارس، جشن های شهروندی ویژه دبستانی ها، اجرای طرح پلیس مدرسه در تمانی مدارس دبستان نجف آباد، تهیه و تولید آثار مکتوب و تهیه و تولید مستندات تصویری اعم از عکس فیلم کلیپ و … را از مهمترین سرفصل های محورهای حوزه فعالیت این کمیته دانست.

شهردار نجف آباد در تشریح عملکرد این کمیته گفت: تابلوهای فرهنگ شهروندی با شعار «دست کم نگیر» و پرداخت به موارد اجتماعی و موضوعات آموزشی چون، تفکیک زباله، پسماند و حمل و نقل شهری، ایمنی و عوارض، و نکات شهروندی چون کتابخوانی، مناسبت های ملی و مذهبی مانند شهدای سلامت، و گرامیداشت پنجم اسفند روز حماسه و ایثار مردم نجف آباد در مناطق مختلف شهری در معرض دید و توجه شهروندان قرار گرفت.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.