تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر : 31969

ضرورت احتیاط رانندگان هنگام وزش بادهای شدید

ضرورت احتیاط رانندگان هنگام وزش بادهای شدید

رئیس پلیس‌ راه استان اصفهان تاکید کرد: ضرورت احتیاط رانندگان هنگام وزش بادهای شدید رئیس پلیس‌ راه استان اصفهان نحوه رانندگی هنگام وزش بادهای شدید را تشریح کرد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ اصغر زارع با اشاره به نکات ایمنی رانندگی در زمان وزش باد شدید گفت: رانندگان در صورت امکان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند،

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پلیس‌ راه استان اصفهان تاکید کرد:

ضرورت احتیاط رانندگان هنگام وزش بادهای شدید

رئیس پلیس‌ راه استان اصفهان نحوه رانندگی هنگام وزش بادهای شدید را تشریح کرد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ اصغر زارع با اشاره به نکات ایمنی رانندگی در زمان وزش باد شدید گفت: رانندگان در صورت امکان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، قبل از سفر از وضعیت راه‌ها اطلاعات لازم را کسب کنند.

وی بیان داشت: رانندگان به وسایل و تجهیزات ایمنی مجهز باشند تا در صورتی که وزش باد سفر آن‌ها را مختل کرد، مشکلی برای آن‌ها ایجاد نشود، مسیر ایمن را انتخاب کنند و به نزدیکان خود اطلاع دهند تا در صورت گرفتاری از مسیر شما باخبر باشند.

این مقام انتظامی افزود: در صورتی که وزش باد شدید تردد رانندگان را مختل کرد، در یک مکان امن توقف کنند و تا عادی شدن شرایط حرکت نکنند، همچنین فرمان خودرو را محکم نگه دارند، چراکه این اقدام نوعی گارد محافظت محسوب می‌شود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت:برای اتوبوس‌ها و کامیون‌ها باید فضای بیشتری از حد معمول در نظر گرفته شود، چراکه به راحتی در اثر وزش باد مسیر آن‌ها منحرف می‌شود، رانندگان کامیون‌های مسقف چادری که نسبت به سایر کامیون‌ها بیشتر در معرض خطر واژگونی در اثر باد هستند نیز باید بیشتر مراقبت کنند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.