تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۰
کد خبر : 29490

عطر رضوی با حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان خمینی شهر پیچید

عطر رضوی با حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان خمینی شهر پیچید

به گزارش خبرنگار دنیای اسرار: همزمان با فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، خادمان هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در قالب کاروان زیر سایه خورشید به همراه پرچم متبرک آستان قدس، روز دوشنبه ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۱ وارد شهرستان خمینی شهر شدند و با همراه داشتن

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش خبرنگار دنیای اسرار: همزمان با فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، خادمان هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در قالب کاروان زیر سایه خورشید به همراه پرچم متبرک آستان قدس، روز دوشنبه ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۱ وارد شهرستان خمینی شهر شدند و با همراه داشتن پرچم گنبد طلایی امام رضا(ع) معنویت را برای مردم این شهرستان سوغات آوردند.
محمدباقر محمدی مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر گفت: کاروان خادمان امام رضا(ع) با عنوان “کاروان زیر سایه خورشید” به مناسبت دهه کرامت با حضور در شهرستان خمینی شهر، ابتدا محفل خانگی کانون بانوان را با قدوم خود متبرک کردند و در این برنامه توسط یکی از بانوان تابلوی ویترای صلوات خاصه امام رضا(ع) جهت هدیه به آستان قدس به خادمان اهدا شد.
سپس آستان مقدس امامزاده شاه ابوالحسن دستگرد قداده را زیارت کردند و پس از آن همراه با کاروان استقبال از میدان شهدا به سمت گلزار شهدای جنت الکریم راهی شدند.
خادمان امام رضا(ع) در ادامه سفر به آسایشگاه جانبازان رفتند تا با جانبازان دیداری داشته باشند و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشته و از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا و جانبازان تجلیل کردند.
حضور در بیمارستان ۹ دی از دیگر برنامه‌های این کاروان بود که خادمان امام رضا (ع) با اهدای بسته های تبرکی از زحمات مدافعان سلامت تقدیر و از بیماران بستری شده در این مرکز درمانی عیادت کردند و با قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) صفای معنوی خاصی را به این بیمارستان بخشیدند.
افتتاح دارالقرآن رضوی و حضور در: زورخانه امام رضا(ع)، موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) و بازدید از بزرگترین قرآن طلقی جهان، شهر درچه و اصغر آباد از دیگر برنامه ها بود.

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.