تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
کد خبر : 30577

«عملکرد نیروی انتظامی در حوادث اخیر مقتدرانه و هوشمندانه همراه با رأفت بوده است»

«عملکرد نیروی انتظامی در حوادث اخیر مقتدرانه و هوشمندانه همراه با رأفت بوده است»

رییس کل دادگستری استان: «عملکرد نیروی انتظامی در حوادث اخیر مقتدرانه و هوشمندانه همراه با رأفت بوده است» رییس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان، هفته نیروی انتظامی را به فرمانده و کارکنان فراجا در استان تبریک گفتند. به گزارش دنیای اسرار: در این نشست صمیمی حجت

Print Friendly, PDF & Email

رییس کل دادگستری استان:
«عملکرد نیروی انتظامی در حوادث اخیر مقتدرانه و هوشمندانه همراه با رأفت بوده است»
رییس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان، هفته نیروی انتظامی را به فرمانده و کارکنان فراجا در استان تبریک گفتند.
به گزارش دنیای اسرار: در این نشست صمیمی حجت الاسلام و المسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان هدف از حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان را تقدیر و تشکر و عرض خسته نباشید به فرماندهی و همه نیروهای فداکار انتظامی استان، اعلام و بیان داشت: ما در طول سال امنیت و آسایش، کسب و کار و زندگیمان را مرهون مجاهدت های آشکار و خاموش سربازان امام زمان از مجموعه نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، سپاه عزیز و به ویژه نیروی انتظامی قهرمان هستیم.
وی با اشاره به دشمنی های مستکبران عالم با انقلاب اسلامی افزود: هر گاه دشمن بیشتر عصبانی شده است به معنی این است که انقلاب در مسیر اصلی خود قرار گرفته و با سرعت در حال پیشرفت است.
حجت الاسلام و المسلمین جعفری تصریح کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، امنیت و آسایش پایدار ماست و در این حوادث اخیر نیز نیروی انتظامی با اقتدار توأم با رأفت و مردم داری ظاهر شده و به فضل الهی دشمن به نتیجه نخواهد رسید و مردم عزیز ما سربازان و حافظان امنیت خود را دوست دارند؛ همانگونه که در راهپیمایی¬های روزهای گذشته شاهد بودیم که مردم چه اظهار محبتی به نیروی انتظامی کردند.
رییس دستگاه قضایی استان خاطرنشان ساخت: البته دستگاه قضایی وظیفه مضاعفی دارد و بی¬شک در این مأموریت¬هایی که به خصوص در این روزها نیروی انتظامی در مقابله با اغتشاش¬گران دارد، حمایت می‌کنیم.
رییس دستگاه قضایی استان در پایان تأکید کرد: نیروی انتظامی قدرت مهار و کنترل و مدیریت در صحنه را دارد اما ملاحظاتی وجود داشته، که اگر افرادی بنا داشته باشند دامنه اغتشاشات را گسترش داده و همچنان برای مردم مزاحمت ایجاد کرده و سلب آسایش و امنیت نمایند، برنامه ریزیها و برخوردها متناسب با میزان ارتکاب اعمال خواهد بود.
عالی ترین مقام قضایی استان در پایان بار دیگر از تلاش¬های پاسداران امنیت تقدیر نموده و ابراز امیدواری کرد: دشمن مثل همیشه ناکام و ایران عزیز و مردم عزیز سر بلند تر از همیشه باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.