تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
کد خبر : 28244

فرماندار اصفهان بر اهمیت بخش خصوصی در توسعه شهر و روستا تأکید کرد

فرماندار اصفهان بر اهمیت بخش خصوصی در توسعه شهر و روستا تأکید کرد

به گزارش دنیای اسرار، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نخستین اجلاس رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان اصفهان که پیرامون هم اندیشی با محوریت اشتغال، گردشگری و صنعت کشاورزی برگزار گردید، با بیان اینکه ما برای حل مشکلات موجود در عرصه های مختلف نیازمند همدلی و هم افزایی هستیم، خاطرنشان کرد: هرگاه اقدام هماهنگی

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نخستین اجلاس رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان اصفهان که پیرامون هم اندیشی با محوریت اشتغال، گردشگری و صنعت کشاورزی برگزار گردید، با بیان اینکه ما برای حل مشکلات موجود در عرصه های مختلف نیازمند همدلی و هم افزایی هستیم، خاطرنشان کرد: هرگاه اقدام هماهنگی برای خدمت به مردم انجام می شود، عده ای درصدد برهم زدن این مسیر که در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و امام راحل (ره) و آرمان های شهدای والامقام است، هستند که باید مراقب این همدلی و وحدت باشیم.
فرماندار اصفهان با بیان اینکه ما تنها باید به دنبال خدمت به مردم و پرهیز از حاشیه هایی که برخی ایجاد می کنند، باشیم، تأکید کرد: هماهنگی بین اعضای شورای شهر و روستا در جهت منافع مردم و خدمت به آنها باید سرلوحه کار ما قرار گیرد.
احمدی با بیان اینکه شوراها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند، افزود: این پل ارتباطی با پیگیری، تلاش و تعامل باید روز به روز تقویت گردد و شوراها باید درصدد ایجاد گفتمان واحدی بین مسئولین و مردم باشد.
وی با اشاره بر اینکه پیشرفت و توسعه شهر و روستا در ابعاد مختلف برعهده شورای اسلامی شهر و روستاست، عنوان کرد: شورای اسلامی باید با تدوین برنامه ای مشخص، شناسایی چالش ها و استفاده از ظرفیت های خوب موجود در داخل و خارج شهر و روستا و تعامل بین آنها، بستر لازم را برای توسعه هرچه بیشتر شهر و روستا فراهم سازند.
فرماندار اصفهان افزود: ما برای انجام هرگونه اقدامی در شهر و روستا نیاز به اطلاعاتی کامل و دقیق و افقی مشخص، روشن و کاربردی داریم.
احمدی توجه به زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی در توسعه شهر و روستا را بسیار حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: امروزه ما با معضلات اجتماعی بسیاری مواجه هستیم که علت های آنها باید بررسی شود و مطالعه و برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت پذیرد.
وی مشارکت بخش خصوصی را در پیشرفت شهر و روستا در عرصه های گوناگون بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: مشکلات موجود در کشور باید اولویت بندی شوند و بدون مشارکت مردم و بخش خصوصی امکان رفع این مشکلات وجود ندارد.
فرماندار اصفهان با تأکید بر اهمیت نگاه فرامحلی در پیشرفت های مورد انتظار، اظهار داشت: با تعامل بین بخشی و نگاه فرامحلی و فرابخشی و هم افزا می توان بسیاری از مشکلات را مرتفع نمود که اعضای محترم شوراهای شهر و روستا باید این مهم را مورد توجه ویژه قرار دهند.
احمدی با بیان اینکه ما متولی تحقق اهداف گام دوم انقلاب ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هستیم، اذعان داشت: ما باید با تشکیل اتاق ها و هیأت های اندیشه ورز و استفاده از جوانان و نخبگان در شهرها و روستاها بستر لازم را برای تحقق گام دوم انقلاب فراهم سازیم.
وی تأکید کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، توجه به تولید باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد و در این راستا، برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد.
فرماندار اصفهان افزود: شوراها از ظرفیت های خوب مردمی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و توسعه ای استفاده کنند.
احمدی بر لزوم توجه شوراها به توصیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به اعضای محترم شوراها مبنی بر «سلامت شوراها برای خدمت به مردم»، تأکید کرد و گفت: شهدای والامقام بهترین الگو برای ما برای خدمت به مردم هستند و ما باید در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایشان بکوشیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.