تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
کد خبر : 31115

فعالان حوزه راهداری و حمل‌ونقل در توطئه اخیر دشمنان را ناکام گذاشتند

فعالان حوزه راهداری و حمل‌ونقل در توطئه اخیر دشمنان را ناکام گذاشتند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان : فعالان حوزه راهداری و حمل‌ونقل در توطئه اخیر دشمنان را ناکام گذاشتند مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: عزیزان حوزه حمل‌ونقل، طی دوماه اخیر به‌خصوص دو هفته پیش، با شکست توطئه دشمنان گام بزرگی برداشتند و اجازه ندادند توقفی در فعالیت این حوزه رخ دهد.

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان :

فعالان حوزه راهداری و حمل‌ونقل در توطئه اخیر دشمنان را ناکام گذاشتند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: عزیزان حوزه حمل‌ونقل، طی دوماه اخیر به‌خصوص دو هفته پیش، با شکست توطئه دشمنان گام بزرگی برداشتند و اجازه ندادند توقفی در فعالیت این حوزه رخ دهد.

به گزارش دنیای اسرار: فرزاد دادخواه در همایش اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد: این روز یادآور فرمان امام در تخلیه بار بنادر است، در این روز رانندگان به فرمان حضرت امام برای تخلیه بار بنادر لبیک گفتند و تمام کالاهای انبار شده در بنادر را تخلیه کردند تا آذوقه و مواد ضروری مردم به دستشان برسد.

وی افزود: با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب، عزیزان حوزه حمل‌ونقل بدون چشم‌داشتی به کار و فعالیت خود ادامه دادند، نمونه این تلاش مجاهدانه نیز حماسه‌ای بود که این عزیزان بعد از دو سال همه‌گیری کرونا در اربعین حسینی خلق کردند و در بخش مسافر خوش درخشیدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: این عزیزان طی دو ماه اخیر به‌خصوص دو هفته پیش، با شکست توطئه دشمنان گام بزرگی برداشتند و اجازه ندادند توقفی در فعالیت و حوزه حمل‌ونقل رخ دهد.

دادخواه خاطرنشان کرد: در پایان از تمام عزیزان، دستگاه‌ها و ارگان‌ها اعم از پلیس راهور و اورژانس که در حوزه راه و حمل‌ونقل فعالیت مجاهدانه می‌کنند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.