تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر : 30921

فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی بدون داشتن تجهیزات لازم ممنوع است

فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی بدون داشتن تجهیزات لازم ممنوع است

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راه استان داشتن تجهیزات لازم برای فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی را الزامی دانست و از برخورد قانونی با رانندگان و شرکت های متخلف دراین خصوص خبرداد. سرهنگ”اصغر زارع”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به اهمیت تجهیزات ضروری ناوگان حمل و نقل عمومی بیان داشت

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس راه استان داشتن تجهیزات لازم برای فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی را الزامی دانست و از برخورد قانونی با رانندگان و شرکت های متخلف دراین خصوص خبرداد.

سرهنگ”اصغر زارع”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به اهمیت تجهیزات ضروری ناوگان حمل و نقل عمومی بیان داشت : با توجه به افزایش تصادفات در فصل پاییز و زمستان ، رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی می بایست جهت فعالیت در این ناوگان تجهیزات لازم و ضروری را همراه داشته باشند، در غیر اینصورت سوار کردن مسافر و بار زدن در وسایل نقلیه فاقد تجهیزات لازم و ضروری تخلف محسوب شده و با راننده متخلف و شرکت های حمل و نقل عمومی متخلف نیز برخورد قانونی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: رانندگان گرامی جهت فعالیت در ناوگان حمل و نقل عمومی می بایست دارای جعبه کمک های اولیه ، علائم ایمنی ، کپسول آتش نشانی ، دستگاه سپهتن ، زنجیر چرخ و لاستیک های آجدار باشند.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: رانندگان اتوبوس های مسیرهای برون مرزی نیز ، علاوه بر تجهیزات مذکور می بایست دارای کولر و بخاری آماده به کار متناسب با فصل بهره برداری ، سیستم صوتی و تصویری مناسب و یخدان یا یخچال الکتریکی با قابلیت ارائه آب گرم و سرد باشند.

این مقام انتظامی در توصیه ای به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: پیش از اقدام برای سفر ، از شرایط جوی اطلاعات کامل دریافت کنند و حتماً با تجهیزات کامل و مناسب سفر کنند. داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات مخصوص فصل زمستان هم الزامی می‌باشد.

سرهنگ زارع در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اجرای طرح کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی ، مأموران تیم های گشتی پلیس راه استان اصفهان به صورت ویژه در حال رصد فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی می‌باشند و با رانندگان متخلف به شدت و در چارچوب قانون برخورد خواهند کرد.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.