تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۳۴
کد خبر : 30855

فعالیت ۳۰۵۰ نیروی انسانی برای اورهال پالایشگاه اصفهان

فعالیت ۳۰۵۰ نیروی انسانی برای اورهال پالایشگاه اصفهان

به گزارش دنیای اسرار::رئیس برنامه‌ریزی، کنترل و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: ۳ هزار و ۵۰ نیروی رسمی و جذبی برای انجام اورهال پالایشگاه اصفهان فعال شدند. مهدی نجمی با اشاره به اجرای تعمیرات اساسی واحدهای تقطیر، ‌گاز مایع و کاهش گرانروی شماره ۲ پالایشگاه اصفهان اظهار داشت: این اقدام از ۸ آبان ماه

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار::رئیس برنامه‌ریزی، کنترل و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: ۳ هزار و ۵۰ نیروی رسمی و جذبی برای انجام اورهال پالایشگاه اصفهان فعال شدند.
مهدی نجمی با اشاره به اجرای تعمیرات اساسی واحدهای تقطیر، ‌گاز مایع و کاهش گرانروی شماره ۲ پالایشگاه اصفهان اظهار داشت: این اقدام از ۸ آبان ماه آغاز شده است.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی اولیه ما برای اجرای این طرح ۳۰ روزه بود، ابراز داشت: اما به دلیل کاهش تولید سوخت در کشور و تاکید مدیرعامل در تسریع اجرای این پروژه زمان تکمیل آن را به ۲۰ روز کاهش دادیم.
رئیس برنامه‌ریزی، کنترل و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان ادامه داد: این امر با طراحی نرم افزار “جمع آوری و پایش آنلاین اطلاعات تعمیرات اساسی” محقق شد.
وی با بیان اینکه ما امکان کاهش حجم کار را نداشتیم، تصریح کرد: از این رو با استفاده از این نرم افزار که برای اولین بار توسط نیروهای بومی شرکت پالایش نفت اصفهان طی ۲۰ روز تولید شده بود، وضعیت تعمیراتی تجهیزات و منابع و تجهیزات استفاده شده را ثبت می‌کند، دادههای این نرم افزاد در اتاق فکر تحلیل می‌شود و نقاط قابل بهبود را شناسایی و فرمان مناسب برای اعمال تغییرات در فرایند تعمیرات را صادر میکند.
نجمی با بیان اینکه در کنار این نرم افزاد همکاری گروه‌های دیگر مانند فنی مهندسی، خدمات عمومی و اجتماعی، بازرسی فنی، HSE، بهره برداری، تعمیرات مکانیکی، برق و ابراز دقیق نیز باعث کاهش زمان اجرای این طرح بوده است، ادامه داد: بر اساس اعلام مهندسی پالایش هر روز کاهش زمان اورهال به تامین سوخت و افزایش سود کمک می‌کند.
وی تصریح کرد: برای اجرای تعمیرات اساسی واحدهای تقطیر، ‌گاز مایع و کاهش گرانروی شماره ۲ علاوه بر یک هزار و ۴۰۰ نیروی رسمی از یک هزار و ۶۵۰ نیروی جذبی نیز استفاده شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.