تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
کد خبر : 29168

فلفل های تریاکی

فلفل های تریاکی

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان “نایین” از کشف ۹۷ کیلو تریاک که به طور حرفه ای در محموله فلفل جاساز شده بود خبر داد. سرهنگ “هادی کیان مهر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: عوامل انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید شرافت “نائین” حین کنترل خودروهای عبوری به

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان “نایین” از کشف ۹۷ کیلو تریاک که به طور حرفه ای در محموله فلفل جاساز شده بود خبر داد.

سرهنگ “هادی کیان مهر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: عوامل انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید شرافت “نائین” حین کنترل خودروهای عبوری به یک کامیونت ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: این خودرو حامل محموله قانونی فلفل بود که در بازرسی تخصصی ۹۷ کیلو و ۱۴۰ گرم تریاک که زیر کارتن های فلفل جاساز شده بود کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نایین ادامه داد: دراین خصوص یک سوداگر مرگ نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
سرهنگ کیان مهر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان افیونی وسوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.



Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.