تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر : 31024

فولاد مبارکه «جایزه روابط عمومی برتر» کشور را از آن خود کرد/ درخشش گروه فولاد مبارکه در این دوره از جشنواره

فولاد مبارکه «جایزه روابط عمومی برتر» کشور را از آن خود کرد/ درخشش گروه فولاد مبارکه در این دوره از جشنواره

به گزارش دنیای اسرار :شرکت فولاد مبارکه جایزه روابط عمومی برتر کشور را از نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران به دست آورد و با دریافت ۲ تندیس و لوح افتخار به عنوان روابط عمومی برتر کشور مورد تقدیر قرار گرفت.   شرکت فولاد مبارکه جایزه روابط عمومی برتر کشور را از نوزدهمین دوره جشنواره

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار :شرکت فولاد مبارکه جایزه روابط عمومی برتر کشور را از نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران به دست آورد و با دریافت ۲ تندیس و لوح افتخار به عنوان روابط عمومی برتر کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

 

شرکت فولاد مبارکه جایزه روابط عمومی برتر کشور را از نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران به دست آورد و با دریافت ۲ تندیس و لوح افتخار به عنوان روابط عمومی برتر کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی‌ها و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران بیست‌ودوم آذر طی دو نوبت صبح و بعد از ظهر با حضور معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی (مراسم صبح) و علی سلاجقه معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست (مراسم بعد از ظهر) و مدیران روابط عمومی‌ها و دستگاه‌های مختلف کشور در سالن بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

 

در این مراسم شرکت فولاد مبارکه «جایزه روابط عمومی برتر» کشور را از نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران به دست آورد و توانست در زمینه «ارتباطات رسانه ای» و «برنامه ریزی ارتباطی و پیوست ارتباطی» ۲ لوح تقدیر دریافت کند.

 

همچنین در این مراسم گروه فولاد مبارکه هم خوش درخشیدند و از روابط عمومی شرکت های فولاد سنگان، فولاد هرمزگان، فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری و گروه سرمایه گذاری توکا فولاد تجلیل به عمل آمد.

 

شایان ذکر است صبح امروز در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ها، نشان ویژه روابط عمومی سرآمد نیز به شرکت فولاد مبارکه رسیده بود.

 

 

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.