تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 31273

قدردانی شورای فرهنگی هلدینگ پتروپالایش اصفهان از زحمات یکساله مدیرعامل

قدردانی شورای فرهنگی هلدینگ پتروپالایش اصفهان از زحمات یکساله مدیرعامل

اعضای شورای فرهنگی هلدینگ پتروپالایش اصفهان به نمایندگی از همه کارکنان و به بهانه یک سالگی حضور دکتر محسن قدیری در این شرکت از زحمات وی قدردانی کردند. به گزارش ردنیای اسرار، ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ اولین سالروز حضور دکتر محسن قدیری در هلدینگ پتروپالایش اصفهان است. از این رو شورای فرهنگی هلدینگ به همین

Print Friendly, PDF & Email

اعضای شورای فرهنگی هلدینگ پتروپالایش اصفهان به نمایندگی از همه کارکنان و به بهانه یک سالگی حضور دکتر محسن قدیری در این شرکت از زحمات وی قدردانی کردند.

به گزارش ردنیای اسرار، ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ اولین سالروز حضور دکتر محسن قدیری در هلدینگ پتروپالایش اصفهان است. از این رو شورای فرهنگی هلدینگ به همین مناسبت با برگزاری مراسمی از زحمات یک سال اخیر مدیرعامل و هیات مدیره تقدیر به عمل آوردند.
دکتر قدیری در این آئین ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای هلدینگ و شرکت‌های زیر مجموعه با بیان اینکه طی یک سال اخیر دستاوردهای خوبی را در زمینه سودآوری، حفظ کرامت کارکنان و حفظ محیط زیست داشته‌ایم، اظهار داشت: ما همچنان کارهای نکرده زیادی داریم که با برنامه‌ریزی درست و علمی هر سال بخش زیادی از آنها را محقق خواهیم ساخت.
وی با بیان اینکه رسیدن به بالاترین ضریب پیچیدگی منطقه به میزان ۱۲٫۶ و سود ۱٫۵ میلیارد دلاری برنامه هلدینگ پتروپالایش اصفهان در چهار سال آینده است، تصریح کرد: ما با اقدامات دانش بنیان و استفاده از ظرفیت‌های تولید داخل و به کارگیری نخبگان کشور رسیدن به اهدافمان را در دستور کار داریم.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با تاکید بر اینکه ما محکوم به موفقیت هستیم، ابراز داشت: ما باید با استفاده از توانایی‌های خود ثابت کنیم که ایران اسلامی مان با تکیه بر داشته‌های داخلی خود کشوری پیشرفته است.
همچنین احمدرضا عظیمی، سخنگوی هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز در این آئین ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و حمایت‌های مدیرعامل این مجموعه از همه بخش‌ها وبه ویژه روابط عمومی اظهار داشت: از ۶ ماه گذشته که در هلدینگ پتروپالایش اصفهان آغاز به کار کرده‌ایم سعی بر این بوده تا توسعه ارتباطات در همه بخش‌ها را در مجموعه داشته‌باشیم.
‌وی افزود: برگزاری جشن‌های همدلانه با درگیر کردن جمع زیادی از پرسنل، راه‌اندازی پویش مهر، بانی می‌خواهد برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی، برگزاری آئین تجلیل از بازنشستگان، همکاری در برگزاری مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش، راه اندازی پویش کوله بار سلامتی و … از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.
سخنگوی هلدینگ پتروپالایش اصفهان همچنین به توسعه ارتباط بدنه مجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان با رسانه ملی و همچنین رسانه‌های مکتوب و سایبر اشاره کرد و گفت: به صورت میانگین هر دوهفته یکبار یک برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری سیمای اصفهان به هلدینگ برای ارائه گزارش عملکرد به مردم اصفهان اختصاص دارد ضمن اینکه انتشار اخبار هلدینگ در رسانه‌های استانی و کشوری به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
وی تقویت زیرساخت سمعی و بصری در روابط را از دیگر اقدامات صورت گرفته اعلام کرد و گفت: ما امروز به این توانایی رسیده‌ایم که کمتر از نیم ساعت پس از پایان برنامه گزارش تصویری را به مخاطبان عرضه کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.