تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
کد خبر : 32179

قیمت بلیط حمل و نقل عمومی در اصفهان برای سال آینده اعلام شد

قیمت بلیط حمل و نقل عمومی در اصفهان برای سال آینده اعلام شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگوی خبری پس از هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان تعرفه‌های سال آینده سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری اصفهان را اعلام کرد. به گزارش دنیای اسرار، علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگوی خبری پس از هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورا در خصوص تعرفه‌های سال

Print Friendly, PDF & Email

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگوی خبری پس از هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان تعرفه‌های سال آینده سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش دنیای اسرار، علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگوی خبری پس از هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورا در خصوص تعرفه‌های سال آینده خدمات شهری با بیان اینکه تلاش بر این بوده دامن‌زننده به شرایط تورمی نباشیم، اظهار داشت: در خصوص تراکم ساختمان‌های مسکونی، با توجه به میانگینی که در رابطه با تورم مصوب سالانه درنظر گرفته‌شده حدود ۴٠ درصد نقاط شهری ۲۵ درصد رشد و مابقی با توجه به نرخ تورم سالانه‌ تا ابتدای دی‌ماه افزایش خواهد داشت.

وی در خصوص تعرفه‌های مجموعه ناژوان در سال ۱۴٠۲ افزود: بلیط باغ پرندگان در ایام عادی ۳٠ هزار تومان، باغ خزندگان ۲۵ هزار تومان، باغ پروانه‌ها ۱۵ هزار تومان، باغ حاره‌ای ۲۵ هزار تومان و باغ صدف‌ها ۱۵ هزار تومان خواهد بود البته تا ۵٠ درصد برای بازدیدهای گروهی و اقشار خاص تخفیف خواهیم داشت و از طرفی با توجه به فاصله قابل‌توجه تعرفه‌های مذکور با هزینه تمام‌شده شهرداری، نرخ تعرفه‌های نوروزی برای گردشگران متفاوت خواهد بود همچنین بلیط مجموعه باغ گل‌ها ۲۲ هزار تومان با شرایط مذکور خواهد بود.

صالحی در خصوص نرخ پارکینگ‌ها در سال آینده عنوان کرد: مجموع پارکینگ‌های عمومی تحت مدیریت شهرداری اصفهان با توجه به هماهنگی‌های کلی با اتحادیه مربوطه در پارکینگ‌های خصوصی و سرجمع هزینه‌های شهرداری، پارکینگ‌ها در درجات کیفی خدمات سطح‌بندی شده اما بالاترین مبلغ ورودی ۳ هزار و ۴٠٠ تومان خواهد بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان پیرامون تعرفه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تصریح کرد: قریب به ۲ هزار ردیف و خدمات در مجموعه این سازمان ارائه می‌شود و مجموع افزایش خدمات کمتر از ۴٠ درصد نسبت به سال جاری خواهد بود، همچنین این خدمات تا ۷۵ درصد برای گروه‌های خاص امکان اعمال تخفیف خواهد داشت.

وی در خصوص تعرفه‌های مجموعه اتوبوس‌رانی گفت: علیرغم اینکه بخشی از هزینه‌ها به‌صورت ارزی است، با توجه به سیاست توسعه حمل‌ونقل عمومی درمجموع برای امکان قانونی برای افزایش بیشتر، مجموع ردیف‌ها کمتر از ۳۵ درصد افزایش خواهد داشت و نرخ در مسیرهای مربوط به مناطق کمتر برخوردار به‌مراتب پایین‌تر خواهد بود.

صالحی با اشاره به تعرفه‌های سازمان آرامستان‌ها بیان داشت: در این عرصه نیز کمتر از ۲۸ درصد میانگین افزایش بخش‌های مختلف است و قطعات مورداستفاده و توسعه تا ۲۲ درصد و دیگر قطعات تا حدود ۳٠ درصد افزایش خواهد داشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان پیرامون تعرفه مجموعه مترو بیان داشت: بلیط بیش از ۲٠ سفر در سال ۱۴۰۲ در راستای تشویق مردم برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی با اصفهان‌کارت، مبلغ ۲ هزار و ۹٠٠ تومان و استفاده تک‌سفره و بدون اصفهان‌کارت  ۴ هزار تومان خواهد بود.

وی در خصوص مصوبات امروز شورای شهر خاطرنشان کرد: ۲ مصوبه جدید در خصوص پارک حاشیه‌ای و ورود به محدوده زوج و فرد داشتیم که مستقلاً در فراخوان‌های آتی شهرداری جداول آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.