تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
کد خبر : 33157

مامور پلیس اصفهان در سانحه تصادف به لقاءالله پیوست

مامور پلیس اصفهان در سانحه تصادف به لقاءالله پیوست

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان گفت: یکی از ماموران سخت کوش فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در سانحه تصادف شب گذشته بر اثر شدت جراحات وارده به لقاءالله پیوست. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” مسعود طُریفی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: شب گذشته یک دستگاه خودروی واحد گشت انتظامی

Print Friendly, PDF & Email

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان گفت: یکی از ماموران سخت کوش فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در سانحه تصادف شب گذشته بر اثر شدت جراحات وارده به لقاءالله پیوست.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” مسعود طُریفی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: شب گذشته یک دستگاه خودروی واحد گشت انتظامی حین انجام ماموریت دچار سانحه تصادف شد.
وی افزود: در این حادثه یکی از ماموران سخت کوش فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به نام سروان “مهدی یزدی” براثر شدت جراحات وارده به لقاء الله پیوست و یکی دیگر ازماموران وظیفه نیز که به شدت مجروح شده بود برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تسلیت به خانواده داغدار و همکاران این مامور گفت: علت حادثه توسط کارشناسان تحت بررسی است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.