تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر : 32611

ماه رمضان؛ فرصتی برای حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند

ماه رمضان؛ فرصتی برای حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند

نیکوکاران اصفهانی از شروع ماه مبارک رمضان تاکنون، حمایت از ۲هزار و ۹۴۸ فرزند یتیم و نیازمند را به عهده گرفتند. به گزارش  دنیای اسرار، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به اینکه اصفهانی ها در ایام ماه مبارک رمضان به حمایت از فرزندان ایتام و محسنین توجه بیشتری دارند،

Print Friendly, PDF & Email

نیکوکاران اصفهانی از شروع ماه مبارک رمضان تاکنون، حمایت از ۲هزار و ۹۴۸ فرزند یتیم و نیازمند را به عهده گرفتند.
به گزارش  دنیای اسرار، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به اینکه اصفهانی ها در ایام ماه مبارک رمضان به حمایت از فرزندان ایتام و محسنین توجه بیشتری دارند، اظهار داشت: خیران از ابتدای ماه مهمانی خدا تاکنون، حمایت از ۲ هزار و ۹۴۸ نفر از فرزندان ایتام و محسنین را برعهده گرفته اند.

کریم زارع با اشاره به اینکه حامیان فرزندان ایتام و محسنین، یاری رسان این نهاد برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان هستند، ادامه داد: ایام ماه مبارک رمضان، فرصت خوبی برای کسب معنویات بیشتر با حمایت از خانواده های نیازمند است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳۰هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش این نهاد هستند، افزود: یتیم نوازی و رسیدگی به وضعیت ایتام سنت انبیاء و اولیای الهی بوده و کمیته امداد با مساعدت خیران و به تاسی از ائمه اطهار (ع) این روش را ادامه می دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان با اعلام اینکه بیش از ۵ هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش چشم انتظار حمایت نیکوکاران هستند، بیان داشت: حامیان نیکوکار می توانند آمادگی خود را برای حمایت از فرزندان طرح اکرام ایتام و محسنین با ثبت نام در سایت ekram.emdad.ir یا ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ و مراجعه حضوری به تمامی دفاتر این نهاد در سراسر استان اعلام کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.