تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
کد خبر : 32803

محدودیت های ترافیکی روز ارتش در اصفهان

محدودیت های ترافیکی روز ارتش در اصفهان

  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت های ترافیکی مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در اصفهان را اعلام کرد. بخ گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”محمدرضا محمدی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلاور مردان ارتش و تقدیر و تشکر از همشهریان به پاس همکاری

Print Friendly, PDF & Email

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت های ترافیکی مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در اصفهان را اعلام کرد.

بخ گزارش دنیای اسرار:سرهنگ”محمدرضا محمدی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلاور مردان ارتش و تقدیر و تشکر از همشهریان به پاس همکاری همیشگی در مراسمات مختلف بیان داشت: در راستای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش محدودیت های تردد و ممنوعیت های توقف در شهر اصفهان اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس از ساعت یک بامداد ۲۹ فروردین تا پایان مراسم توقف هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان فرایبورگ، خیابان فیض، ضلع شمالی و جنوبی خیابان آزادگان و دور تا دور میدان بسیج ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ادامه داد: همچنین از ساعت ۶ صبح فردا مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ تردد هرگونه وسیله نقلیه از تقاطع های آزادی- فرایبورگ، شیخ صدوق- سعادت آباد، خیابان های فیض و آیت الله حاج آقا رحیم ارباب به سمت میدان بسیج و گلستان شهدا و همچنین کلیه خروجی های بزرگراه شهید همت به سمت گلستان شهدا ممنوع خواهد بود.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد جهت رفاه حال خود و سایر همشهریان و برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.