تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 32574

مدیرکل گمرکات استان اصفهان : گمرک تعطیل پذیر نیست

مدیرکل گمرکات استان اصفهان : گمرک تعطیل پذیر نیست

  مدیرکل گمرکات استان اصفهان با اشاره به این نکته که گمرک تعطیل پذیر نیست ، بیان داشت :ارائه خدمات گمرکات استان اصفهان در روزهای تعطیل پایانی سال و ایام نوروز همانند سالیان گذشته انجام می شود . به گزارش دنیای اسرار، رسول کوهستانی پزوه مدیرکل گمرکات استان اصفهان اعلام کرد: تلاش گمرک رونق تولید

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیرکل گمرکات استان اصفهان با اشاره به این نکته که گمرک تعطیل پذیر نیست ، بیان داشت :ارائه خدمات گمرکات استان اصفهان در روزهای تعطیل پایانی سال و ایام نوروز همانند سالیان گذشته انجام می شود .

به گزارش دنیای اسرار، رسول کوهستانی پزوه مدیرکل گمرکات استان اصفهان اعلام کرد: تلاش گمرک رونق تولید ، افزایش صادرات، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و داشتن نقش موثر در زنجیره تامین کالا می باشد و تصریح کرد : در همین زمینه گمرک اصفهان در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و بسته های حمایتی همانند سال‌های گذشته، حتی در ایام تعطیلات روزهای پایانی سال و ایام عید نوروز که امسال مقارن با بهار قرآن است آماده ارائه خدمت به مراجعین بالاخص صادرکنندگان و فعالان اقتصادی است.

وی گفت : استان اصفهان از ظرفیت های بالایی به ویژه در بخشهای تولید ، صنعت، کشاورزی و صادرات برخوردار است و گمرک به عنوان مرزبان اقتصادی کشور نقش محوری و هماهنگ کننده را در مبادی ورودی و خروجی کشور دارد و وظیفه تسهیل گری گمرک در تجارت خارجی بر کسی پوشیده نیست.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان خاطر نشان کرد :کلیه مبادی گمرکات استان اصفهان شامل گمرک اصفهان ، گمرک اختصاصی فولاد مبارکه ، گمرک اختصاصی ذوب آهن ، گمرک کاشان ،گمرک تجاری فرودگاه و امانات پستی در روزهای تعطیل ۲۹ اسفند ، دوم و سوم و ۱۲ فروردین ماه با تعیین شیفت کاری نسبت به ارائه خدمات اقدام خواهد نمود.

وی در پایان افزود: با توجه به افزایش پروازهای خارجی در ایام نوروز جهت رفاه حال مسافران با تمهیدات در نظر گرفته شده کارکنان گمرک فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در کمترین زمان ممکن و به صورت شبانه روزی تشریفات امور مسافران ورودی و خروجی را انجام می دهند .

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.