تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
کد خبر : 3908

مدیر مرکز خلاقیت شهرداری اصفهان: صنایع دستی، مزیت رقابتی شهر اصفهان است

مدیر مرکز خلاقیت شهرداری اصفهان: صنایع دستی، مزیت رقابتی شهر اصفهان است

پایگاه خبری دنیای اسرار   افتتاح نوزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی اصفهان مدیر مرکز خلاقیت شهرداری اصفهان: صنایع دستی، مزیت رقابتی شهر اصفهان است   نوزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی اصفهان، امروز با رویکرد معرفی و بهبود کسب و کار در حوزه صنایع دستی اصفهان  افتتاح شد. به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

 

افتتاح نوزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی اصفهان

مدیر مرکز خلاقیت شهرداری اصفهان: صنایع دستی، مزیت رقابتی شهر اصفهان است

 

نوزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی اصفهان، امروز با رویکرد معرفی و بهبود کسب و کار در حوزه صنایع دستی اصفهان  افتتاح شد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مدیر مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان در این باره گفت: با توجه به این که اصفهان به عنوان شهر جهانی صنایع دستی و شهر خلاق صنایع دستی از سوی یونسکو معرفی شده است، این دو عنوان از برندهای مهم این شهر به شمار می رود.

محمد حسین قورچانی با بیان این که شهر اصفهان غنی ترین شهر ایران از لحاظ تنوع و وجود ٢٠ هزار کارگاه فردی و گروهی صنایع دستی است، اذعان داشت: در این کارگاه ها ۴۰ هزار نفر  مشغول به فعالیت هستند. همچنین ۱۹۰ رشته صنایع دستی در شهر اصفهان فعال است که به معنای دو سوم رشته های هنری کشور است و این مهم، مزیت رقابتی زیادی را برای اصفهان ایجاد می کند.

وی با اشاره به برگزاری نوزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی اصفهان با همت سازمان میراث فرهنگی، شهرداری اصفهان و مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این نمایشگاه تعداد ۱۰۰ غرفه از ۳۰ استان کشور صنایع دستی خود را عرضه می کنند که از این تعداد، ۳۶ غرفه به شهرهای جهانی ایران در زمینه صنایع دستی از جمله اصفهان، مشهد، شیراز و مریوان اختصاص دارد.

مدیر مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تاکید کرد: اصفهان با توجه به دارا بودن برندهای جهانی و ظرفیت و عنوان هایی که به لحاظ بین المللی دارد می تواند جریانی پویا و فعال را در حوزه صنایع دستی کشور ایجاد کرد.

وی ادامه داد:  با تقویت صنایع دستی اصفهان و تمرکز بر برند های شهر اصفهان می توان در زمینه بازاریابی تحول ایجاد کرد.

نوزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی اصفهان ۱۸ تا ۲۳ شهریور ماه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعدازظهرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در باغ موزه چهلستون برپا است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.