تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
کد خبر : 31418

مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان: استقرار نظام CRM  ارتباط و تعامل  شرکت با مشتریان را متحول می کند

مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان: استقرار نظام CRM  ارتباط و تعامل  شرکت با مشتریان را متحول می کند

مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان: استقرار نظام CRM  ارتباط و تعامل  شرکت با مشتریان را متحول می کند به گزارش  دنیای اسرار:مدیر مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان گفت: استقرار نظام CRM ،ارتباطات و تعاملات شرکت با مشتری را در راستای رضایت  و وفادارسازی مشتری، متحول می کند. عباس عباسی خاک گفت: کلمه

Print Friendly, PDF & Email

مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان: استقرار نظام CRM  ارتباط و تعامل  شرکت با مشتریان را متحول می کند

به گزارش  دنیای اسرار:مدیر مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان گفت: استقرار نظام CRM ،ارتباطات و تعاملات شرکت با مشتری را در راستای رضایت  و وفادارسازی مشتری، متحول می کند.

عباس عباسی خاک گفت: کلمه سی آر ام (CRM) مخفف Customer Relationship Management یا همان مدیریت ارتباط با مشتری است که در آبفای استان اصفهان واحد های روابط عمومی، GIS، مهندسی و توسعه، مالی و پشتیبانی، بهره برداری، مشترکین، بازرسی، بحران و پدافند غیر عامل و حراست با آن سرو کار دارند.

وی افزود: این فرایند از لحظه ارتباط مشتری با سازمان از طریق درگاه های ارتباطی مختلف آغاز و با ثبت درخواست و ارجاع به واحدهای عملیاتی و انجام درخواست و در نهایت با اطلاع رسانی به مشترک پایان می پذیرد. این فرایند ، مکانیزه، هوشمند، قابل ردیابی و پیگیری و نظارت بوده و تجربه مشتری در اولویت قرار دارد.

عباسی خاک با بیان اینکه نظام CRM  موجب اطلاع رسانی به موقع، ارائه خدمات پشتیبانی، دریافت بازخورد موثرتر و اجرای اقدامات بهبود یافته می شود، گفت: درگاه های ارتباطی مشتریان با شرکت آبفای استان اصفهان شامل نرم افزار تلفن همراه، ایمیل، پورتال (چت آنلاین)، تلفن ۱۲۲ ،  صندوق صوتی، شبکه های اجتماعی و پیامک می شود.

وی افزود: خودکار سازی فرایندها، نظم، سرعت و دقت در پیگیری، پایگاه داده ای متمرکز، تحلیل و شناسایی اثربخشی و کارآمدی فرایندها با دریافت گزارش های تحلیلی از نرم افزار هوش کسب و کار  BI) (، دید ۳۶۰ درجه و یکپارچه از ارتباط با مشتری، مدیریت و برنامه ریزی فعالیت های کارکنان مرتبط با مشتری، بهبود عملکرد کارکنان، پیشنهاد ارائه خدمات در زمان های مناسب و ارائه خدمات پس از فروش از مزایای استفاده از نظام CRM است.

مدیر مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان، با بیان اینکه روابط عمومی در خارج از سازمان نقش یک  سفیر تجاری  و در داخل سازمان به عنوان یک سامان دهنده مطرح است گفت: روابط عمومی در داخل سازمان باید فرهنگ سازی بهره مندی از CRM، همگراساختن مدیران با اهداف CRM، ارتقای فرهنگ سازمانی به سمت مشتری محوری را بر عهده بگیرد و در خارج از سازمان اطلاع رسانی اتفاقات، شناساندن نشان تجاری ۱۲۲ و CRM، آگاهی بخشی هدفمند به مشتریان از وظایف روابط عمومی است.

عباسی خاک با بیان اینکه نباید نظام CRM  را با نرم افزار CRM اشتباه گرفت گفت: نظام CRM   به معنای تمامی فرآیندها، تکنولوژی‌ها و منابع انسانی است که به جذب، توسعه و نگهداشت مشتریان کمک می‌کنند.  باید این را در نظر گرفت که CRM تنها یک نرم افزار نیست و نرم افزار CRM ابزاری است که بخش‌های مختلف کسب و کار را، از تبلیغات گرفته تا فروش و خدمات پس از فروش یکپارچه می‌سازد و هماهنگی کاملی بین تیم‌های مختلف داخل یک سازمان ایجاد می‌نماید و هر کاربر در هر زمان دسترسی مستقیم به اطلاعات مشتریان خود دارد و این امر دید ۳۶۰ درجه ای از تعامل با مشتری ارائه می‌دهد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.