تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
کد خبر : 32044

مراقب کلاهبرداران سایبری در پوشش قالیشویی و نظافت منزل باشید

مراقب کلاهبرداران سایبری در پوشش قالیشویی و نظافت منزل باشید

رئیس پلیس فتا استان اصفهان هشدار داد؛ مراقب کلاهبرداران سایبری در پوشش قالیشویی و نظافت منزل باشید رئیس پلیس فتا استان اصفهان با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال در خصوص آگهی‌های جعلی در قالب خدمات نظافت منزل و قالیشویی هشدار داد. به گزارش دنیای اسرار، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی بیان داشت: با توجه

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پلیس فتا استان اصفهان هشدار داد؛
مراقب کلاهبرداران سایبری در پوشش قالیشویی و نظافت منزل باشید
رئیس پلیس فتا استان اصفهان با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال در خصوص آگهی‌های جعلی در قالب خدمات نظافت منزل و قالیشویی هشدار داد.

به گزارش دنیای اسرار، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی بیان داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال، شاهد تبلیغات گسترده کلاهبرداران و سارقان سایبری با ترفند قالیشویی و نظافت منزل در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌های درج آگهی هستیم.

وی با بیان اینکه اعلام قیمت‌های پایین از سوی این تبهکاران، ترفندی برای فریب مردم است افزود: معمولا در این تبلیغات هیچ اشاره‌ای به آدرس کارگاه قالیشویی یا شرکت خدماتی نمی شود، بنابراین به کارگیری نیروی خدماتی برای خانه تکانی از کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی اشتباه است و بهتر است شهروندان برای بکارگیری نیروی خدماتی در ایام خانه تکانی نوروز از شرکت‌های خدماتی ثبت شده تقاضای نیروی کار کنند.

رئیس پلیس فتا استان ادامه داد: با توجه به افزایش مشتریان این صنف در این روزها، برخی افراد با اجاره دفتر و تهیه اسناد جعلی، در این ایام به فعالیت پرداخته و پس از جمع‌آوری فرش‌های شهروندان با تعطیل کردن دفتر متواری می شوند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: برای اطمینان از صحت آگهی های مندرج در مطبوعات، معابر عمومی و فضای مجازی برای نظافت خانه و قالیشویی به سایت اتحادیه قالیشویان و مراکز مجاز دارای پروانه خدمات منزل مراجعه کنند و حتما برای تماس با این مراکز شماره آنها را از ۱۱۸ دریافت کنند،همچنین هنگام بکارگیری افراد برای نظافت، منزل را به هیچ عنوان ترک نکرده و مراقب اشیاء و اموال قیمتی خود بوده و به درخواست‌های مشکوک و غیر معقول آنان توجه نکنند.

سرهنگ مرتضوی درپایان خاطر نشان کرد: از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی با ما در میان بگذارند

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.