تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
کد خبر : 31997

مسدود شدن راه ۱۵۵ روستا در استان اصفهان‌ در پی بارش سنگین برف

مسدود شدن راه ۱۵۵ روستا در استان اصفهان‌ در پی بارش سنگین برف

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبرداد؛ مسدود شدن راه ۱۵۵ روستا در استان اصفهان‌ در پی بارش سنگین برف مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از مسدودشدن راه ۱۵۵ روستا در سطح استان اصفهان به علت بارش سنگین برف و باران خبرداد. به گزارش دنیای اسرار، منصور شیشه‌فروش در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش برف

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبرداد؛
مسدود شدن راه ۱۵۵ روستا در استان اصفهان‌ در پی بارش سنگین برف
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از مسدودشدن راه ۱۵۵ روستا در سطح استان اصفهان به علت بارش سنگین برف و باران خبرداد.

به گزارش دنیای اسرار، منصور شیشه‌فروش در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش برف در شهرستان‌های مختلف استان گفت: در حال حاضر مسیر وردشت تا پادنای سمیرم مسدود است و در مجموع ۱۵۵ روستا در سطح استان دچار انسداد مسیر شده‌اند.

وی بیان داشت: در حال حاضر ۶۰ روستا در منطقه پشت‌کوه فریدونشهر به علت شدت بارش برف با انسداد مسیر مواجه هستند.

این مقام مسئول افزود: در شهرستان فریدونشهر به دلیل بارش‌های هفته گذشته و اخیر شاهد انباشت برف هستیم و در ارتفاعات منطقه پشت‌کوه بیش از ۱.۵ تا دو متر برف باریده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: به دلیل شدت کولاک حرکت لودر و بولدوزر در آن منطقه با مشکل مواجه شده و نتوانسته‌اند در دو روز گذشته اقدامی برای بازگشایی مسیر انجام دهند.

وی ادامه داد: در دو روز گذشته امکانات اضطراری از جمله دارو به منطقه ارسال شده و خودروهای لودر و بولدوزر و ماشین‌های کمکی از اداره راهداری برای بازگشایی مسیر اعزام شده است؛ از سایر شهرداری‌ها نیز برای کمک به این مناطق اقدام شده است.

شیشه‌فروش با بیان اینکه بالگرد به این مناطق پیش‌بینی شده است، گفت: به محض رفع شرایط جوی که اجازه پرواز به بالگردها را نمی‌دهد، محموله‌هایی برای تامین مایحتاج اهالی این مناطق و همچنین علوفه دامی ارسال می‌شود‌.

وی در ارتباط با وضعیت سایر مناطق استان تصریح کرد: بارش و برف و باران همچنان در بسیاری از مناطق استان ادامه دارد و بیشترین بارش برف در شهرستان سمیرم گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه کلیه ترددها در محور غرب و جنوب ادامه دارد، گفت: پلیس راه از مسافران درخواست کرده که سفر به این مناطق را به روز دیگری موکول کنند و در صورت لزوم به سفر، حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.